Skip to main content

Vagabonzii prezentatori de la Prima TV au luat premii și la Londra

 

Capturaţi-ecranul-complet-14.01.2013-170510.bmpCampania Zilele Sperantei (Days of Hope) în care oameni fără adapost au prezentat jurnalele meteo la Prima TV, în luna ianuarie acestui an, a fost premiată și la Londra.

Publicitate

Saatchi & Saatchi a obținut cinci premii pentru campania Days of Hope la cea de-a 28-a ediție a festivalului London International Awards (LIA). Din totalul trofeelor câștigate, trei sunt de aur și două de argint.

Marii câștigărori ai acestui festival sunt Ogilvy (Rețeaua anului - Network of the Year) și McCann Melbourne (Agenția anului la LIA), care a obținut aproximativ 30 de de distincții cu campania Dumb Ways To Die, realizată pentru o companie de trenuri din Australia.

Campania socială Days of Hope are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin și a fost implementată pentru prima data în România pentru organizația Samusocial Romania, în parteneriat cu televiziunea Prima TV. Campania a fost susținută de Saatchi & Saatchi PR și Newcast, divizie a Zenith Media România. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timpul iernii.

În cadrul campaniei din ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat buletinul meteo la Prima TV în cadrul jurnalului Focus, după cum Paginademedia.ro a scris AICI

La nivel internațional, campania a fost implementată în mai multe țări precum Germania, Polonia, Elveția, Rusia, Serbia.

Campania Days of Hope a mai fost premiată anul acesta cu Aur, Argint și Bronz la festivalurile: CLIO Awards (Aur și Argint), New York Festivals (Aur și Bronz), Cannes (Argint și Bronz) și Golden Drum (Aur).

Cele mai recente premii câștigate de această campanie, la Londra

Trofeele câștigate, pe categorii:

  • Categoria Integration - Argint
  • Non Traditional - Branded Content - Aur
  • Non Traditional - Guerilla marketing - Aur
  • Non Traditional - Live Events - Beyond Advertising - Aur
  • Innovative Use of TV/ Cinema/ Online Film - Argint

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din România:

  • Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head).
  • Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).
  • Newcast, divizie a Zenith Media Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast în România.

 Citește și: 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Uite ca televiziunile pot face si lucruri bune. Felicitari, Prima TV! E cea mai curajoasa si mai creativa televiziune pentru ca are si prima emisiune din Romania vanduta in strainatate, Miss Fata de la Tara.
  • In afara de capitalul de marketing pe care l-au castigat trusturile media implicate, am fi interesati de actiunile concrete si de rezultatele acestora. In ceea ce ii priveste pe acei amarati. Multumim!

Trimite un comentariu