Skip to main content

VINERI. Singur acasă 3, cel mai urmărit film din serie: aproape trei milioane de telespectatori

 

home_alone_3
Singur acasă 3 a ținut în fața televizoarelor aproape trei milioane de persoane din întreaga țară, fiind mai urmărit decât Singur acasă 1 și 2. Audiența Pro TV a fost, pe intervalul filmului, de trei ori mai mare decât a Antenei 1, aflată pe locul al doilea, și care a difuzat iComedy.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV pe intervalul filmul.

NAȚIONAL. Aproape trei milioane de persoane din întreaga țară au fost cu ochii pe filmul american. Antena 1 a fost pe locula al doilea, la mare distanță, cu o medie de 887.000 de telespectatori pe minut. Locul al treilea i-a revenit postului Antena 3, care a avut o medie de 484.000 de privitori.

  • Singur acasă, difuzat pe 6 decembrie, a avut o audiență de aproape 2,7 milioane de persoane din întreaga țară (detalii AICI).
  • Singur acasă 2, care a fost pe Pro TV pe 13 decembrie, a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane (detalii AICI)

URBAN. Comedia de pe Pro TV a fost urmărită de 1,3 milioane de persoane de la orașe. Și aici, Pro TV a avut un rating de trei ori mai mare decât Antena, care vineri seara a avut programat show-ul iComedy. Atât pe național, cât și la nivel urban, postul Antena 3 s-a situat pe locul al treilea în audiențe.

  • Singur acasă - 1,2 milioane de persoane, la orașe (detalii AICI).
  • Singur acasă 2 - 1,3 milioane de persoane (detalii AICI)

COMERCIAL. Singur acasă 3 a avut o medie de 832.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mulți decât Antena 1, care a înregistrat o medie de 215.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Singur acasă 3, la nivel NAȚIONAL

Post TV   Nr persoane   Rtg (%)   Share  
Pro TV 2.969.000 15,6 29,1
Antena 1 887.000 4,7 8,7
Antena 3 484.000 2,5 4,7
Kanal D 447.000 2,3 4,4
National TV 362.000 1,9 3,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Singur acasă 3, la nivel URBAN

Post TV   Nr persoane   Rtg (%)   Share  
Pro TV 1.348.000 12,9 24,9
Antena 1 468.000 4,5 8,6
Antena 3 326.000 3,1 6,0
Prima TV 247.000 2,4 4,6
Antena 2 217.000 2,1 4,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citește și: 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • americanii se uita in fiecare an la Its a wonderful life. romanul mananca in fiecare an aceleasi lucruri de Craciun. la lucrurile care iti plac, revii cu placere.
  • Antenutza nare decat sa priveasca cum un film re,re,redifuzat o tot bate si ea nu face nimic caci nu poate.Ei continua cu desene animate seara ,vai de capul lor.In nici un caz nu au sanse cu asa emisiuni si programe facute special de prosti.Nu se invata in vecii vecilor ,ca un film bun dat cand trebuie si binenteles HD va bate orice emisiune a Antenelor.
  • copiii se uita, faptul ca parintii isi lasa copiii sa se uite si sa aiba si ei putin timp liber, sa trebaluiasca prin casa, nu cred ca trebuie sa fie un mister pentru nimeni. it`s a fact...it`s natural... in fiecare an se nasc copii, deci ratingul e asigurat an de an... pure and simple

Trimite un comentariu