Skip to main content

Mona-Lisa Caravaniez renunță la publicitate pentru coaching

 

Mona-Lisa CaravaniezDupă o carieră de 17 ani în publicitate, Mona-Lisa Caravaniez a renuntat la pozitia de managing director la Ogilvy & Mather Romania ca să devină coach al metodei Heart Intelligence Amplified Field (Heart IQ), pe care a descoperit-o în urmă cu 3 ani, scrie IQads.ro.

Publicitate

Mona-Lisa și-a început cariera la Saatchi & Saatchi, iar în 17 ani de advertising a lucrat în departamentul de Client Service și la agenții precum D’Arcy și Young & Rubicam, a coordonat la nivel regional brandurile P&G și a lucrat o perioadă la client, pentru BAT.

Metoda Heart IQ nu are de-a face cu zen-ul, ci cu “managementul” emoțiilor:

“În esență, reușim să ne simțim bine cu tot ceea ce suntem – folosindu-ne calitățile și așa-zisele defecte într-un mod diferit față de până acum. Practicand Heart IQ învățăm să ne modificam pattern-urile (de gândire și emoționale) la alegerea noastră, în direcția aleasă de noi, spre binele nostru și al celor cu care interacționăm”, spune Caravaniez pentru iqads.ro.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu