Skip to main content

Noul șef al Pro TV, primele declarații de când este în România: "nu există negocieri active cu privire la potențiala achiziție a Pro TV".(...) "Nu mă ocup de vânătoarea de vrăjitoare"

 

Pro TV aleksandras-cesnavicius

Publicitate

"Nu există negocieri active cu privire la potențiala achiziție a Pro TV", spune Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV SA, în primele declarații, acordate Paginademedia.ro, de la numirea în România.

În răspunsurile trimise Paginademedia.ro, managerul Pro TV spune că "în general, nu comentăm zvonuri, dar pot să vă spun foarte clar că nu există negocieri active nici cu Gazprom, nici cu altcineva pentru potentiala achizitie a PRO TV".

Legat de plecările și concedierile din Pro TV:

"Asa cum am mai spus, eu judec si iau decizii pe criterii profesionale si nu ma ocup cu "vinatoarea de vrajitoare". Simplificarea procesului de luare a deciziilor, intarirea responsabilitatilor si eficienta au fost ratiunile care au stat in spatele despartirii de unii dintre manageri", a spus Aleksandras Cesnavicius.

"La nivelul angajatilor nu ma gandesc sa fac schimbari drastice. Ma voi asigura ca fiecare departament are resursele necesare si acolo unde este cazul, vom reaseza oamenii in interiorul organizatiei", a adăugat managerul Pro TV.

Aleksandras Cesnavicius:

"In ciuda faptului ca ne-am bucurat de multa atentie din partea media, de la sosirea mea doar 5 manageri au parasit compania. Si asta nu pentru ca nu as aprecia lucurile pe care acesti oameni le-au facut in companie in decursul anilor. Ii respect pe fiecare dintre ei din punct de vedere profesional.

De la prima privire asupra organigramei mi-am dat seama ca este incarcata, are prea multi oameni, iar responsabilitatile nu sunt suficient de clare. Mi-a fost clar ca aceasta structura trebuie schimbata, trebuie sa devina mai supla si mai eficienta."

Raspunsurile lui Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV SA, la întrebările trimise de Paginademedia.ro:

Paginademedia.ro: Ce veti urmari in timpul mandatului dumneavoastra in calitate de lider al operatiunilor CME din Romania ? Cu alte cuvinte , care este situatia in momentul de fata și care sunt obiectivele financiare la care dvs. incercati sa ajungeti ? (venituri, profit, pierderi, etc ) ?

Aleksandras Cesnavicius: Obiectivul meu este sa fac din PRO TV, care este deja liderul de piata din Romania, o televiziune si mai puternica, si mai bine adaptata cerintelor acestui secol. PRO TV este un brand incredibil de puternic si de bine dezvoltat si in plus este si un business foarte solid. Are in spate o echipa de profesionisti si piloni foarte importanti in grila de programe, asadar cele mai bune motive sa raminem lideri de piata.

 

Vom opera mai eficient, dar nu in dauna valorilor brandului PRO sau a pozitiei de leader

Eu sunt de formatie sociolog si sunt obisnuit sa vad imaginea generala, dar si structura profunda a lucrurilor. Si cind ma uit la pozitia noastra actuala vad leadership-ul, dar si extraordinare posibilitati de dezvoltare.

Sunt constient ca marele risc pentru orice lider este acela de a se instala confortabil in aceasta pozitie si de a se opri din inovare.

Rolul nostru este acela de a aduce mereu noi idei pe piata, de a inalta constant standardul productiilor si de a da romanilor televiziunea de top a secolului 21 pe care o merita.

Vreau ca PRO TV sa ramina trendsetter-ul pe piata de televiziune din Romania, care impune standarde inalte si inspira intreaga piata de media. Avem o pozitie financiara puternica pe piata din Romania si ea se va consolida in cursul acestui an datorita unor noi surse de venit.

Targetul meu este ca in fiecare an PRO TV sa aiba un profit mai mare decit in anul anterior si sa ramina lider de piata, consolidandu-si pozitia. Vom opera mai eficient, dar nu in dauna valorilor brandului PRO sau a pozitiei de leader.

Investitia noastra in programe nu va scadea. Dimpotriva.

In ce zone ati inceput sa faceti reduceri de costuri?

Scopul nu este acela de a reduce cheltuielile pina la un nivel anume, ci de a ma asigura ca devenim mai eficienti si mai inteligenti in privinta modului in care operam. Acesta ar trebui sa fie obiectivul fiecarui business care vrea sa se dezvolte, sa se autodepaseasca: sa fie in fiecare zi mai bun decit a fost ieri.

Investitia noastra in programe nu va scadea. Dimpotriva. Vom investi in produsele potrivite care seteaza standardele pe aceasta piata si care, suntem siguri, vor fi apreciate de telespectatorii nostri.

De la sosirea mea doar cinci manageri au parasit compania

Romania este una dintre tarile in care CME a concediat angajati. Cati oameni au fost concediati si care au fost domeniile lor de activitate ? (radio, televiziune, productie etc )

In ciuda faptului ca ne-am bucurat de multa atentie din partea media, de la sosirea mea doar cinci manageri au parasit compania. Si asta nu pentru ca nu as aprecia lucurile pe care acesti oameni le-au facut in companie in decursul anilor. Ii respect pe fiecare dintre ei din punct de vedere profesional. De la prima privire asupra organigramei mi-am dat seama ca este incarcata, are prea multi oameni, iar responsabilitatile nu sunt suficient de clare. Mi-a fost clar ca aceasta structura trebuie schimbata, trebuie sa devina mai supla si mai eficienta.

Din pacate, acest lucru a insemnat reducerea pozitiilor din organigrama si despartirea de citiva manageri.

 

Sunt multumit cu echipa de management din acest moment. Nu am niciun motiv sa fac alte schimbari.

Cat de mult bani au fost economisiti de CME, dupa taierea functiilor de conducere?

Aceasta operatiune nu a avut ca scop reducerea costurilor, ci realizarea unei structuri organizationale cu responsabilitati clare si cu un proces mai simplu si mai eficient de luare a deciziilor. De altfel, cunosc valoarea si importanta managerilor buni, ii apreciez, iar banii nu reprezinta un criteriu in aceste cazuri.

Ce alte schimbari in management veti mai face?

Sunt multumit cu echipa de management din acest moment, ea e formata din oameni care sunt parte a familiei PRO TV de foarte multi ani si nu am niciun motiv sa fac alte schimbari.

Nu exista negocieri active cu privire la potentiala achizitie a PRO TV

Intenționați să renunțați la o parte din activitățile și activele din portofoliu?

In general, nu obisnuim sa comentam in niciun fel zvonurile de pe piata, insa pot sa va spun foarte clar ca nu exista negocieri active cu privire la potentiala achizitie a PRO TV-ului.

Va veti mentine actualul portofoliu de canale de televiziune sau veti renunța la o parte din statii?

Atentia mea se va focaliza asupra brandului principal al grupului, PRO TV. In paralel ma voi asigura ca avem un portofoliu echilibrat de canale secundare, cu o pozitionare clara. In masura in care vom identifica nise de interes pentru public si un posibil beneficiu comercial, vom analiza posibilitatile de dezvoltare.

In momentul de fata analizam grila noastra de programe intr-un sens mai larg

Ce se va intampla cu productiile in-house ale Pro TV? Va exista un alt sezon de "Dansez pentru tine" in această toamna? Cine vor fi gazdele de la "Romanii au talent", "Masterchef" și "Dansez pentru tine"? (au existat zvonuri despre plecarea cuplului Iulia Vantur - Stefan Banica)

In momentul de fata analizam grila noastra de programe intr-un sens mai larg - pregatirea intregii selectii de formate pentru sezonul de toamna. Acest proces se va finaliza in viitorul apropiat si atunci vom dezvalui care sunt programele pe care le vom oferi telespectatorilor nostri in sezonul de toamna.

Telespectatorii romani sunt atrasi de reality-show-uri si de entertainment mai mult decat de fictiune

Ce se va intampla cu productiile de ficțiune ale grupului? Vor merge mai departe? Va exista un alt sezon de "Las Fierbinti", care este in lucru acum?

Am constatat in timp ca telespectatorii romani sunt atrasi de reality-show-uri si de entertainment mai mult decat de fictiune. Iar PRO TV, care este televiziunea cu cel mai numeros public, incearca sa reflecte in grila sa, in cel mai eficient mod cu putinta, preferintele majoritatii romanilor. Astfel, reality-show-urile și entertainment-ul vor avea un rol foarte important in oferta noastra de programare, dar cu siguranta nu vom uita nici fictiunea.

Nu ma ocup cu "vinatoarea de vrajitoare". La nivelul angajatilor nu ma gandesc sa fac schimbari drastice

Mai multi manageri din companie au fost inlocuiti. Care a fost strategia din spatele acestor inlocuiri? Vor continua inlocuirile?

Asa cum am mai spus, eu judec si iau decizii pe criterii profesionale si nu ma ocup cu “vinatoarea de vrajitoare”. Simplificarea procesului de luare a deciziilor, intarirea responsabilitatilor si eficienta au fost ratiunile care au stat in spatele despartirii de unii dintre manageri.

La nivelul angajatilor nu ma gandesc sa fac schimbari drastice. Ma voi asigura ca fiecare department are resursele necesare si acolo unde este cazul, vom reaseza oamenii in interiorul organizatiei.

Nu exista negocieri active nici cu Gazprom, nici cu altcineva

Au existat zvonuri cu privire la negocierile cu Gazprom. Cum merg negocierile? (dacă sunt reale)

In general, nu comentam zvonuri, dar pot sa va spun foarte clar ca nu exista negocieri active nici cu Gazprom, nici cu altcineva pentru potentiala achizitie a PRO TV.

Cele mai recente plecari de vedete Pro TV - Echipa " Serviciul Roman de Comedie "si Horia Brenciu - au fost legate de o presupusa incertitudine cu privire la viitorul Pro TV . Care este viziunea dvs in legatura cu Pro TV ?

PRO TV este un brand extrem de puternic si bine dezvoltat. PRO TV este un business media de succes, care functioneaza pe principii solide si transparente. O astfel de operatiune cu un brand puternic care are rezultate financiare bune are toate motivele sa ramana cea mai buna de pe piata.

Vreau ca PRO TV sa ramina spectaculos si inovator, capabil sa satisfaca asteptarile publicului modern. In ceea ce priveste entertainment-ul, vom avea mereu cele mai bune formate din lume, produse revolutionare la nivel local si, de asemenea, cele mai bune filme si seriale. Vom fi intotdeauna atenti sa avem in grila show-rile despre care toata lumea vorbeste si pe care niciun telespectator nu vrea sa le rateze. Ele vor fi mereu o prioritate strategica pentru noi.

In ceea ce priveste stirile, consider ca ele reprezinta coloana vertebrala a oricarei televiziuni

In ceea ce priveste stirile, consider ca ele reprezinta coloana vertebrala a oricarei televiziuni. Imi doresc ca Stirile Pro TV sa ramina profesioniste, independente politic si complet separate de interesele comerciale, asa cum sunt acum. Pro TV este companie cu succes in business-ul de media care are un actionariat international si putem sa ne permitem luxul acestei independente. Dupa parerea mea, independenta si profesionalismul stirilor reprezinta una dintre cele mai importante valori ale unei televiziuni.

Imi doresc sa dam milioanelor de romani care se uita la PRO TV in fiecare zi o televiziune de cea mai buna calitate la nivel international, un trend-setter in materie de continut, vedete si productii. Nu ne vom multumi niciodata cu mai putin.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Bai matulevicius sau cum te cheama, parca esti tataia iliescu in discursul asta...ai spus nimic:))

    Felicitari!!! Suntem fericitii castigatori ai unui loz necastigator!!!
  • Întrebările din acest articol au fost trimise de către Paginademedia.ro. Răspunsurile sunt pentru Paginademedia.ro. Cei de la HotNews au trimis, la rândul lor, un set de întrebări.
  • Ăsta-i farmecul poporului român, toată lumea se pricepe la condus companii, din câte văd eu din comentariile d-aici...
    Cesnavicius e un manager, o să facă treaba pentru care este plătit şi o să o facă bine, d-aia are şi istoricul pe care-l are
    Că fiecare român consideră că ştie el mai bine şi eventual ar fi scris până şi teoria relativităţii mai bine, asta o ştim cu toţii, d-aia şi este România plină de manageri şi companii de succes - de altfel o ţară de succes întru totul.
  • In toamna vom avea The Voice Kids, Masterchef Celebrity si Las Fierbinti. Cred ca de acum vom avea mai multe reality-showuri stil Prima TV.
  • da, deci esti prost. scuze, esti destept si o spui "frumos" ca o sa faci economie. reality show= ieftin; fictiune=scump. cine o sa faca fictiune BUNA in tara asta o sa iasa castigator. argument: las fierbinti si suleiman(astea sunt proaste, dar lumea nu are alternativa). deci lumea vrea film. ca de bienci dragusan e satul poporul.

Trimite un comentariu