Skip to main content

Campania ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”, premiată la The Webby Awards

 

Imparte o Coca-Cola cu Adi DespotCoca-Cola România, McCann București și MRM Worldwide România au câștigat cu campania ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” trei premii la The Webby Awards, cel mai important festival internațional de publicitate care premiază excelența digitală.

Publicitate

Campania ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a câștigat următoarele premii:

  • The Webby Award la Categoria Display & Banner Advertising
  • The Webby People's Voice Award la Categoria Display & Banner Advertising category
  • The Webby People's Voice Award la categoria Banner Campaigns

"Cu un juriu format din nume precum Kevin Spacey (actor), David Bowie (muzician), Vint Cerf (co-inventator al Internetului), Biz Stone (co-fondator Twitter), Kevin Systrom (co-fondator Instagram), Iain Tait (Executive Creative Director Google Lab), Mitchell Baker (Mozilla CEO) sau David Karp (fondator Tumblr), campania Coca-Cola „Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a confirmat încă o dată că agenţiile din România și campaniile dezvoltate de acestea merită să fie pe lista celor mai creative și inovatoare agenții din lume", se arată într-un comunicat al agenției McCann București.

Despre campania „Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”

Lansată în luna iulie 2013, campania „Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” le oferea utilizatorilor oportunitatea de a înregistra un duet digital personalizat cu vocalistul trupei “Vița de Vie”- Adi Despot - și să interpreteze împreună cunoscuta piesă „Praf de Stele”.

Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul "Praf de Stele".

”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii anului trecut când, pentru prima dată în istoria brandului, Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi.

Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital și PR, promovare în cinematografe, afisaje stradale și afisaje pe autobuzele din București și Constanţa.

ALTE PREMII. Pe lângă cele trei premii Webby, ”Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a câștigat un Silver Drum la categoria Digital, în cadrul Golden Drum Awards 2013 și a fost nominalizat la categoria Interactive la Eurobest 2013.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu