Skip to main content

Help Smaranda. Cinci specialiști din publicitate organizează traininguri pe comunicare, în scop caritabil

 

I learn I help cover
Cinci specialiști din industria comunicării s-au reunit pentru a da un ajutor Smarandei Milu Nemethi.

Publicitate

Dan Petre, Lorand Balint, Monica Jitariuc, Sorin Psatta și Răzvan Mătășel vor face un program intensiv de 5 workshopuri pentru comunicatori, organizat in scop caritabil, în sprijinul unui coleg de industrie care are nevoie de sprijin financiar pentru o operație dificilă.

Cea pentru care va solicitam implicarea este Smaranda Milu Nemethi, Creative Director la Hybrid Studio, un proiect pe care l-a fondat împreună cu Dan Milu, sotul ei.

Planurile Smarandei pentru cel de-al 33-lea an din viata s-au schimbat in momentul in care vestile despre ceea ce credea a fi o raceala puternica au devenit un diagnostic pentru cancer pulmonar in stadiul patru, cu metastaza cerebrala frontala.

Dupa o serie de investigatii si o operatie pe creier, Smaranda a ales sa ceara opinia unor doctori din Germania, care au identificat o tumora canceroasa in stadiul trei si au propus o alta forma de tratament, in valoare de 150.000 de euro. Cum asigurarea de sanatate nu acopera suma necesara, este nevoie de ajutor suplimentar care poate veni de la colegii de industrie.

Detalii suplimentare despre cauza HELP SMARANDA puteti gasi pe site-ul oficial.

Trainerii care isi ofera pro bono expertiza in sprijinul cauzei HELP SMARANDA sunt Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett & Target), Dan Petre (Managing Partner, D&D Research) si Anca Popescu (Qualitative Researcher/Psychologist, D&D Research), Monica Jitariuc (Co-Managing Partner, THE PRACTICE), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Razvan Matasel (Director de strategie si Partener, Arsenoaiei & Matasel).

Cele cinci workshopuri au loc în perioada 29 aprilie – 27 mai, la sediul IAA Romania, in fiecare marti, intre orele 18.00 si 21.00. Participarea la toata seria de 5 traininguri costa 300 de euro si inscrierea trebuie facuta pana pe 28 aprilie, ora 18:00. Suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).

Iata programul si descrierea celor 5 workshopuri, in ordine cronologica:

1. Marti, 29 aprilie
Dan Petre si Anca Popescu: Start up yourself. Personal Development & Talent Management

Obiectivul principal al trainingului este creșterea, pentru fiecare participant, a nivelului de înțelegere și conștientizare a structurii de personalitate. Pentru îndeplinirea obiectivelor, participanții vor beneficia de aplicarea unui inventar de personalitate pre-eveniment. Ca instrument de lucru este propus inventarul Singer-Loomis Type Deployment Inventory, care, pe lângă un raport individual de autocunoaștere si dezvoltare, oferă și informații despre celebrele tipologii MBTI (Myers-Briggs Type Indicator), ce vor fi pe larg detaliate în cadrul evenimentului.

2. Marti, 6 mai
Lorand Balint: Brand Strategy Session

Training-ul este centrat pe participant, asigurandu-se ca procesul de invatare merge mai departe de experienta individuala, invitatii urmand sa fie implicati, energizati si provocati de discutiile din clasa. Vor fi explorate teoria si aplicatiile unor concepte cheie de strategie de brand si se va lucra pe baza unui studiu de caz de la Harvard Business School: Mountain Man Brewing Company: Bringing the Brand to Light.

3. Marti, 13 mai
Monica Jitariuc: Reputatia online (pentru branduri si pentru oameni)

Intr-o era in care orice om cu un cont de Twitter sau Facebook are puterea unui jurnalist de investigatie, reputatia brandurilor si companiilor este mai greu de aparat ca niciodata.

 

4. Marti, 20 mai
Sorin Psatta: Maria Sa, Consumatorul

Una dintre cele mai dificile intrebari grila la cursul pe care il tine Sorin Psatta la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii este “Prin ce e definita o piata?”, cu variantele de raspuns: produse sau servicii / consumatori / producatori / distribuitori. Motivul pentru care multi studenti raspund gresit la intrebarea de mai sus este simplu: varianta corecta (consumatorii) este cumva impotriva bunului simt, pentru ca ratiunea ne indeamna sa credem altceva.

5. Marti, 27 mai
Razvan Matasel: Ierarhia ideilor in comunicare. De la idee strategica la idee creativa si, nu in cele din urma, la idee executionala

Workshopul sustinut de Razvan Matasel este dezvoltat pentru a lupta impotriva disparitiei ideilor sau a promovarii unor pseudo idei si li se adreseaza profesionistilor din marcomm care opereaza cu idei, care sunt pusi in situatia de a cere, de a evalua, de a dezvolta sau de a vinde idei.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu