Skip to main content

Graffiti, campanie de promovare pentru Foreign Policy: Totul despre mersul lumii

 

OBAMA-vs-PUTIN-ro

Publicitate

 

Agenția Graffiti BBDO semnează cea mai recentă campanie pentru revista Foreign Policy, parte a Adevărul Holding.

„Foreign Policy este comunicată ca o revistă creată pentru elita globală, de însăși elita globală, conținutul editorial fiind unul care luminează mintea, deschide noi perspective și contribuie la înțelegerea lumii în care trăim”, se arată într-un comunicat al agenției de publicitate.

Eleodor Ghenoiu, Strategic Planner Graffiti BBDO: „Foreign Policy se ridică deasupra dificultăților cu care se confruntă publicațiile tipărite, venind cu un conținut valoros, cu caracter formator chiar și dincolo de paginile revistei. Este o voce a unui establishment care dă o viziune asupra lumii. Foreign Policy este o revistă ce reînvie nostalgia cărții, fiind în același timp un instrument profesional obligatoriu pentru decidenți și experți, profesioniști din varii domenii, dar și un suport de curs pentru profesori și studenți. În termenii unei provocări pentru o agenție de publicitate, Foreign Policy România avea nevoie de o campanie de promovare care să se ridice la nivelul standardelor produsului.".

Campania este gândită în două etape: Una de creștere a awareness-ului și una ulterioară, de fidelizare (prin creșterea numărului de abonamente plătite), ce urmează să aibă loc în a doua parte a acestui an.

Execuțiile din prima fază de comunicare, semnate Bob Toma, premiatul Head of Art al Graffiti BBDO, au dramatizat un context extrem de actual: pe de-o parte acela în care cu toții ne dorim să înțelegem ce se întâmplă nu departe de România (criza din Ucraina), iar pe de alta, acela al puterii financiare mondiale, ale cărei frâie sunt ținute de Janet Yellen și Christine Lagarde.

Mixul de comunicare conține execuții de print, online și OOH, pentru o cât mai mare afinitate cu publicurile țintă. Execuțiile de print și online sunt prezente încă de la începutul lunii aprilie în toate publicațiile premium editate de Adevărul Holding: Adevarul, Dilema, Historia, Știință și Tehnică, Adevărul de Weekend. La rândul său, campania de OOH vizează printr-o primă execuție principalele centre educaționale din București (Universitate, ASE, Politehnică, Jurnalism, SNSPA), vizualurile fiind expuse în perioada 11-23 aprilie 2014. Cea de-a doua execuție OOH va fi plasată în centrul Clujului, în perioada 28 aprilie-7 mai 2014.

Yellen-vs.-Lagarde-ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu