Skip to main content

25 Iunie. Scandalul interceptarilor ilegale efectuate de tabloidul News of the World: Rebekah Brooks a fost achitata, Coulson a fost declarat vinovat. David Cameron isi cere public scuze

 

Andy Coulson and Rebekah Brooks have been charged over alleged corrupt payments to officials

Publicitate

Procesul-fluviul al interceptarilor ilegale efectuate de saptamanalul "News of the World" din Marea Britanie s-a incheiat marti cu achitarea fostei "regine a tabloidelor" Rebekah Brooks si condamnarea colegului sau Andy Coulson, un fost consilier al premierului David Cameron care a fost nevoit sa isi ceara public scuze in urma acestui verdict, scrie HotNews.ro.

Fostul redactor sef al tabloidului, Andy Coulson, 46 de ani, care a demisionat la inceputul lui 2011 din postul sau de director de comunicare al lui David Cameron in urma acestui scandal, apare ca merele perdant in acest proces, in care au fost judecate in total sapte persoane.

Pus sub acuzare pentru interceptarile practicate in perioada 2000 - 2006, a fost declarat vinovat de cel putin un cap de acuzare si risca acum o pedeapsa cu inchisoarea. Sentinta va fi pronuntata la o data care va fi stabilita ulterior.

Principala co-acuzata, un al fost redactor sef a NotW, exotica roscata Rebekah Brooks, nu si-a putut ascunde emotia la anuntarea verdictului care o declara nevinovata.
Scandalul interceptarilor ilegale efectuate de tabloidul News of the World: Rebekah Brooks a fost achitata, Coulson a fost declarat vinovat. David Cameron isi cere public scuze


În primele cinci luni ale acestui an, trei bănci și-au crescut substanțial vizibilitatea pe TV: Banca Transilvania, BRD și Unicredit Țiriac Bank, arată o analiză Forbes România.

Campaniile de publicitate comandate de piața bancară pe TV au acumulat 29.452 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Acest volum realizat de 11 bănci este mai mare cu 19,6% față de cel înregistrat în primele cinci luni ale anului 2013. Creșterea audienței se datorează celor trei bănci amintite, restul jucătorilor fie și-au menținut consumul la nivelul anului trecut, fie și-au diminuat bugetele. „Forbes România” estimează că investițiile publicitare pe TV ale băncilor s-au ridicat la 3,8 milioane de euro, în perioada ianuarie – mai 2014.
Bugete mici, multe televiziuni


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu