Skip to main content

Campania lui Mazăre pentru promovarea stațiunii Mamaia, reclamată deoarece „conține imagini sexiste și incită la hărțuire sexuală”

 

campanie mamaia
Mai multe organizaţii nonguvernamentale asociate în cadrul Coaliţiei pentru Egalitate de Gen au depus o sesizare la Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD) în care reclamă campania de promovare a staţiunii Mamaia - „Mamaia Style” - pe motiv că ar conţine imagini cu un caracter misogin şi că incită la hărţuirea femeilor, scrie Digi 24.

Publicitate

„Campania Mamaia Style promovează sexismul şi un tratament injust şi degradant cu privire la femei, prin sexualizare excesivă şi obiectificare, iar unul din layout-urile campaniei, cel intitulat Bird Wathcing, incită la hărţuire sexuală şi la alte comportamente agresive (verbale, psihice, fizice) din partea bărbaţilor faţă de femei” – se arată în sesizarea depusă la CNCD.

Inclusiv declaraţia primarului Radu Mazăre, cu ocazia lansării campaniei Mamaia Style, reflectă caracterul sexist, incitator la hărţuire sexuală şi la alte comportamente agresive, susțin organizațiile nonguvernamentale:

„Avem mai multe, ce putem regăsi în Mamaia: safari, valuri...(...) Domnişoarele trebuiesc vânate, sunt nişte gazele care trebuiesc vânate. Avem "Bird watching", pot veni spre zona Vadu oameni mai în etate să se uite cu binoclul după păsăretul de acolo sau mai tinerei să se uite şi ei după păsările de pe plajă”, a afirmat Radu Mazăre într-o declaraţie publică făcută la sfârşitul lunii mai.

Organizaţiile nonguvernamentale au solicitat CNCD oprirea campaniei precum şi sancționarea Consiliului Local Constanţa, a primarului Radu Mazăre şi a Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării.

Campania Mamaia Style a fost lansată în dată de 13 martie în cadrul Târgului de Turism Romexpo Bucureşti. Printre elementele campaniei se regăsesc şi cinci layouturi - „Safari", „Bird watching", „Surfing", „Snorkeling" şi „Perfect slopes”. Campania „Mamaia Style” este finanţată din taxa de promovare colectată de la hotelieri, proprietari de cluburi, terase, restaurante, magazine şi de la proprietarii de apartamente din Mamaia.

campanie mamaia 2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • O campanie perfecta si probabil foarte eficienta. Cei care nu mai pot sau nu au cu cine, isi fac obiect de activitate din exacerbarea egalitatii intre sexe. Daca vor sa vada realitatea, sa mearga pe plaja. Imaginile sunt eufimistice, nu reflecta realitatea, care este de 100 de ori mai "dură" si "inegală". Insa inegalitatea nu e intre sexe, ci intre cei 1% care conduc Romania si restul de 99% de sclavi.

Trimite un comentariu