Skip to main content

Pro TV și Antenele se bat în campanii. Pro TV „Salvează România frumoasă!” și Intact vrea "România, tare de tot!"

 

Salveaza Romania frumoasaDuminica aceasta, de la ora 18:00, în cadrul emisiunii „România, te iubesc!” Pro TV va lansa noua sa campanie de responsabilitate socială – „Salvează Romȃnia frumoasă!”. La rândul lui, grupul Intact lansează campania . „România, tare de tot”, care își propune "să promoveze și să susțină tot ce are România mai captivant, mai interesant, mai reușit".

Publicitate

Despre campania "Salvează România frumoasă"

Corespondenţii PRO TV vor scoate la iveală cele mai frumoase sate tradiţionale, adevărate monumente culturale care merită conservate.

În cadrul ediţiei de duminică, PRO TV va prezenta şi interviul integral oferit Andreei Esca de Alteța Sa Regală, Prințul de Wales. Aflat recent într-o vizită în România, Prințul Charles a discutat cu prezentatoarea Știrilor PRO TV despre Romȃnia, ţara pe care o vizitează de mai bine de 16 ani:

„Principalul motiv pentru care am vrut să văd Transilvania a fost, desigur, faptul că am auzit de ororile pe care fostul presedinte Ceauşescu se pregătea sa le facă şi să distrugă foarte multe dintre sate. Apoi am descoperit că stră-stră-străbunica, străbunica străbunicii mele, Regina Mary, venise din Transilvania”.

În timpul interviului, Andreea Esca îl numeşte pe Prinţul Charles „cel mai bun ambasador al ţării noastre”. De altfel, acesta deține și o fundație înfiinţată în anul 2000 cu scopul de a conserva şi pune în valoare peisajul cultural şi natural din localităţile cu biserici fortificate din Transilvania.

În continuarea acestui interviu, realizat în exclusivitate de un post de televiziune din Romȃnia, Alex Dima a realizat un material amplu despre casa Prinţului Charles din Viscri. Corespondentul “Romȃnia, te iubesc!” va prezenta casa transilvăneană în care prinţul britanic îşi petrece vacanţele din Romȃnia, prezentand in premiera imagini cu toate camerele, inclusiv dormitorul acestuia.

Pornind de la aceste materiale exclusive, Ştirile Pro TV dau startul duminică la „Romania, te iubesc!” campaniei „Salvează Romȃnia frumoasă!”, sub sloganul „Casele au suflet”. Proiectul îşi propune să contribuie la restaurarea caselor tradiţionale romȃneşti şi la conservarea tradiţiilor moştenite.

Văzută din afara frontierelor sale, România este considerată un tărȃm virgin, cu unele dintre cele mai frumoase peisaje din lume. Turismul rural a devenit un punct de atracție principal, pentru că nu există multe astfel de ţări în Europa, în care turiştii pot experimenta viaţa dinainte de apariţia tehnologiei.

În plus, România este faimoasă şi pentru arhitectura sa, cu multe clădiri istorice care fac parte din Patrimoniul UNESCO.
Totuşi, din nefericire, mii de case istorice, mori, hambare și poduri se află în ruine sau aproape distruse de societatea modernă. Unele dintre orașele mai mari au beneficiat de sprijin internațional, dar comunitățile rurale au fost neglijate. Astfel, PRO TV doreşte să restaureze casele cu valoare istorică şi monumentele arhitecturale, pentru a creşte valoarea turistică a zonelor rurale romȃneşti.

Despre campania „România, tare de tot”

Romania tare de tot

Prin această campanie, Intact Media Group lansează un apel către toți românii care au de semnalat inițiative sociale, manifestări de artă, sportive, concerte, evenimente deosebite, premii, reușite, orice eveniment de care sunt entuziasmați și reprezintă recunoașteri ale valorilor naționale.

Există performanțe extraordinare, care nu sunt cunoscute de marele public, oameni temerari, iar Intact Media Group își asumă rolul de a-i populariza.

Blogul Intact Media Group și pagina de Facebook a Grupului vor fi deschise pentru recomandări și comentarii privind cauzele care merită susținute. Și, până la finele anului, mediile Intact Media Group vor populariza evenimente frumoase, realizate de către tineri artiști și antreprenori, la recomandarea internauților.

Intact Media Group lansează această campanie într-un moment cât se poate de potrivit cu esența acestei inițiative: performanța obținută de Simona Halep în finala Roland Garros, care a adus bucurie tuturor românilor și i-a unit. Astfel de reușite și recunoașteri sunt celebrate în campania România, tare de tot.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Gîdea este predicator Adventist nu Penticostal Să fie clar. Dar dacă stau să mă gîndesc mai bine cam tot peacolo bate.
  • Protv si-a anuntat campania de acum 1 luna cand a deschis stirile cu interviul luat Printului Charles in timp ce OBservatorul deschidea cu Oana Zavoranu . Ma mir ca nu e imaginea lor in campania asta ca ar fi " tare de tot " :) . Copy paste . Oare nu s-au saturat ?
  • Sta si Maimutza TV ( Antena 1 ) sa vada cam de unde bate vantul. Tipic pentru Antene. " Originalitate " si idei cu caru'
  • Buna comparatie. Abordarea celor 2 campanii spune cam tot despre profesionismul celor 2 trusturi: Pro TV are un plan campanie clar, cu obiective, incepe in forta cu un interviu al printului Charles, un admirator al Romaniei.
    Intact, pornind de la Simona Halep, asteapta sugestii pe site despre ce ar trebui sa promoveze. De ce-i mai platiti frate daca subiectele le dau telespectatorii?
    Va dau si eu o sugestie: la Romania tare de tot sa fie promovat Mircea Badea. cel mai tare'n spagat . Sau Gadea, cel mai tare predicator penticostal din televiziunile romanesti.

Trimite un comentariu