Skip to main content

31 Iulie. Hotnews: Audiențele emisiunii OTV de la postul controlat de Sebastian Ghiță au clintit foarte puțin media postului

 

dan diaconescu florin calinescu

Publicitate

ANALIZĂ. Audientele atrase odinioara de cazul Elodia si de aventurile electorale ale lui Dan Diaconescu sunt departe de a se repeta la Romania TV. In cele doua saptamani de cand emisiunea sa a reaparut in peisajul media la postul de stiri controlat de Sebastian Ghita, dupa un an si jumatate de cand a fost inchis OTV, Dan Diaconescu nu doar a esuat sa se apropie de succesul de odinioara, dar nu a reusit nici sa salte in mod notabil audientele de seara tarziu ale televiziunii-gazda, scrie HotNews.ro.

In cele doua saptamani care au trecut, Dan Diaconescu si emisiunile sale ba electorale, ba dedicate cazului Mircea Basescu-Bercea Mondial au clintit foarte putin audientele Romania TV, comparativ cu perioada ce a precedat venirea sa. Rating-ul mediu inregistrat de Romania TV in intervalul 23.15-02.00, dupa venirea lui Dan Diaconescu (15 iulie-28 iulie) a fost de: 176.000 de telespectatori (rtg% 1) la nivel national, dintre care 118.000 erau de la orașe.
Se justitifica "investitia" Romania TV in Dan Diaconescu? Audientele emisiunii OTV de la postul controlat de Sebastian Ghita au clintit foarte putin media postului


TVR, ÎNCOTRO? SPUSTV, sindicatul reprezentativ din TVR, spune că preşedintele-director general al Televiziunii Române, Stelian Tănase, vrea ca TVR 1 să se transforme în televiziune de ştiri, de la 1 septembrie, însă Comitetul Director (CD) s-a opus acestei iniţiative, scrie Mediafax.

„Conducerea SPUSTV susţine poziţia membrilor Comitetului Director al SRTV, care s-au opus initiaţivei de a transforma TVR 1 (ce are profil generalist, n.r.) într-un canal de nişă - post de ştiri de la 1 septembrie - şi de a face din TVR 2 un amestec de emisiuni de pe mai multe canale. Sperăm că cei care au dat dovadă de profesionalism să continue să ia decizii, nu la comanda vreunui preşedinte - director general, ci de fiecare dată să o facă în scopul creşterii audienţei şi importanţei TVR şi în interesul angajaţilor ei", se spune în comunicatul de presă.
Contactat miercuri de MEDIAFAX, Stelian Tănase a susţinut iniţial că această informaţie "este falsă", precizând totuşi că există o discuţie mai veche în SRTv privind definirea mai clară a principalelor două televiziuni din portofoliul SRTv - TVR 1 de TVR 2.
Sindicat: Stelian Tănase vrea să transforme TVR 1 în post de ştiri; Comitetul Director s-a opus


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • analiza cu audientele lui DD este gresita ...in primul rand de o sapt emisiunea OTV LIVE incepe la 00:10 si nu a inceput niciodata la 23:15 ( exceptie face prima emisiune)

Trimite un comentariu