Skip to main content

AUDIENȚE. Splash la a doua ediție: primul loc pe toate targeturile. Săptămâna trecută, emisiune de pe Antena 1 avea doar urbanul

 

Splash 25 iulie copyright Gabriela Arsenie-Antena1_110614_Splash Ed 3_0192

Publicitate

AUDIENȚE. A doua ediție a emisiunii Splash - Vedete la apă, a plasat Antena 1 pe prima poziție pe intervalul programului pe toate targeturile: național, urban și comercial.

Săptămâna trecută, la debutul sezonului, programul de pe Antena 1 era pe primul loc doar la orașe. Pe publicul național și pe cel comercial, pe prima poziție era Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele emisiunii Splash - Vedete la apă de ieri, 25 iulie:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Splash a avut o medie de aproape 1,1 milioane de români pe minut, în cele aproape patru ore de program (20.30-00.00). Cifra este asemănătoare cu ratingul de săptămâna trecută. Acum, în schimb, Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, cu 770.000 de telespectatori media pe interval.

URBAN. La orașe, a doua ediție Splash a sezonului a numărat 720.000 de telespectatori pe minut (un plus de peste 20.000 de persoane pe minut față de săptămâna trecută). În top au urmat Pro TV (450.000) și Antena 3 (258.000).

COMERCIAL. Antena 1 a avut cu Splash prima poziție și pe targetul comercial: 370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani au urmărit emisiunea în fiecare minut.

Față de săptămâna trecută (când cifra era cu 40.000 de telespectatori pe minut), Splash a fost pe primul loc și pe targetul comercial, urmat de Pro TV.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, la nivel NAȚIONAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Antena 1 1.062.000 5,7 14,7
Pro TV 766.000 4,1 10,6
Kanal D 435.000 2,4 6
TVR 1 418.000 2,3 5,8
Antena 3 413.000 2,2 5,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, în mediul URBAN:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%      
Antena 1 722.000 7,1 17,9
Pro TV 450.000 4,5 11,1
Antena 3 258.000 2,6 6,4
Kanal D 214.000 2,1 5,3
Romania TV 196.000 1,9 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, pe segmentul COMERCIAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Antena 1 369.000 7,2 21,1
Pro TV 290.000 5,7 16,5
Kanal D 73.000 1,4 4,2
Acasa 70.000 1,4 4
National TV 67.000 1,3 3,8

Audiența emisiunii Splash de săptămâna trecută, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Draga Geo,
    acest lucru nu este posibil deoarece atunci ar fi trebuit sa prezinte si audienta filmului si mi-e teama ca rezultatele erau diferite.
    Avand in vedere ca si Petrisor a abdicat de la regula normala, cel mai probabil ca numai asa li se da voie sa prezinte datele "prelucrate de departamentul de marketing al Intact Group".
  • Usccs invata intai sa citesti, sa scrii corect, sa fii coerent in gandire si exprimare si apoi mai vorbim. Unde in comentariul meu am zis ceva de PRO ? By the way, eu nu te-am etichetat ( daca intelegi ce vreau sa spun )... Ib rest, numai bine !!
  • E adevarat ca ai de la Pro au inceput cu manelisti, dar deja ne intorcem muuult in timp. Cam din 2005 Pro-ul a renuntat la ei , iar Antenele i-au "preluat", plus ca au mai adaugat si pitzipoancele in "decor". Tu cine crezi ca este vinovat pentru ceea ce avem in prezent la tv pe toate posturile? Nu-i normal sa se intoarca si aia de la Pro la vechile naravuri , din moment ce antenele fac profit cu tot felul de facaturi ieftine, iar pro a bagat multi bani in continut de calitate, iar din 2009 au inceput sa cam iasa pe pierdere datorita concurentei neloiale?
  • Gaetano, stirile cu babe violate, povestiri adevarate cu tate goale, maruta cu karaoke pe manele, toate au in comun trustul pro. nu ai rusine si esti ipocrit. antena unu este un post care are emisiuni proaste si unele infecte de-a dreptul, dar tu postac trist, nu i masura cand spui ca protv este un etalon in televiziunea de calitate. pro tv a introdus analfabetismul la tv, pe post de generatia pro.
  • Din păcate, o emisiune de doi lei cu tot felul de pseudo-vedete! Dar vorba lui Toma Caragiu...și-au vândut sufletul dracului pentru treizeci de arginți...aiurea și l-au vândut ăstora de la Antena 1 pe niște euro...că emisiunea, Aleluia și ducă-se pe pustii !
  • Lasa, nu conteaza. Bine ca au orgasm Mile, usccs si altii ca ei, ca astea ne sunt vedetele si valorile. La cata scoala au si la cate parale dau pe ei insisi, si numele si-l scriu cu litera mica. Astia suntem !! Ne lipseste tot mai mult OTV si alte asemenea televiziuni.
  • Ar fi fost interesat sa spuneti in articol - cum va era bunul obicei - care a fost filmul de mina a doua de pe Pro tv cu care a concurat Antena 1...
  • e stai ca din toamna pro tv lanseaza si emisinile sale care au spart toate audientele .vocea romaniei ,romanii au talent las fierbinti ,masterchef dansez etc.vom mai vedea din toamna cine e pe 1
  • asta e inteligenta celor ce se uita la niste plasticate care scartaie si cand scot cuvinte pe gura .probabil la pro a fost un film sau ceva nici nu stiu ca nu prea ma uit la tv

Trimite un comentariu