Skip to main content

12 August. Guvernul nu susţine proiectul prin care ziariştii ce relevă corupţia primesc 2% din banii recuperaţi

 
12 August. Guvernul nu susţine proiectul prin care ziariştii ce relevă corupţia primesc 2% din banii recuperaţi
jurnalisti

 

Publicitate

Sursa foto: animalnewyork.com
Sursa foto: animalnewyork.com

AVIZ NEFAVORABIL. Guvernul a dat un aviz nefavorabil proiectului de lege privind înfiinţarea Fondului Special pentru Jurnalismul de Investigaţie, prin care jurnaliştii şi persoanele care dezvăluie acte de corupţie vor primi 2% din prejudiciul recuperat.
Anunţul a fost făcut de unul dintre iniţiatorii acestui proiect, deputatul PPDD Tudor Ciuhodaru, într-un comunicat remis Mediafax.
"Guvernul «iubitor» de presă a şters pe jos cu jurnalismul de investigaţie dând aviz negativ proiectului de lege ce are drept obiective combaterea corupţiei prin sprijinirea oricărui demers făcut de jurnalişti în demascarea practicilor ce afectează bugetul statului", se spune în comunicatul remis de Tudor Ciuhodaru.
Guvernul nu susţine proiectul prin care ziariştii ce relevă corupţia primesc 2% din banii recuperaţi


ACELEAȘI VEDETE LA TVR. TVR 1 şi TVR 2 vor funcţiona în toamnă în acelaşi cadru ca şi până în prezent, iar telespectatorii se vor reîntâlni cu vedetele Televiziunii Române, între care Eugenia Vodă, Iuliana Tudor, Mircea Dinescu şi Adrian Cioroianu, au declarat, pentru Mediafax, surse din SRTv.
Conform surselor citate, o variantă a grilelor de toamnă ale principelelor două televiziuni operate de Societatea Română de Televiziune (SRTv), TVR 1 şi TVR 2, a fost prezentată în şedinţa de luni a Consiliului de Administraţie (CA) al TVR.
În grila de toamnă, TVR 1 va difuza un tronson de publicistică, de luni până vineri, înainte de principalul jurnal al zilei, care este programat de la ora 20.00. TVR îşi va păstra vedetele, între care se numără Eugenia Vodă, Iuliana Tudor, Mircea Dinescu, Florin Iaru, Adrian Cioroianu şi Cristian Tabără.
CA SRTv a analizat noile grile: TVR va funcţiona la fel, cu vedete ca Eugenia Vodă şi Mircea Dinescu


REACȚIE. Laura Georgescu, preşedintele CNA, a declarat pentru Mediafax că CNA a monitorizat Antena 3 pe subiectul prezentării procesului ICA, precizând că acest caz poate fi analizat într-o şedinţă la care sunt prezenţi minimum 8 membri ai Consiliului, însă în prezent 4 membri sunt în concediu de odihnă.
Laura Georgescu a fost contactată de agenţia Mediafax în contextul în care Elena Udrea, preşedintele Partidului Mişcarea Populară (PMP), a declarat, luni, că PMP a scris un denunţ penal împotriva preşedintelui CNA, pe motiv că aceasta protejează, prin lipsa de reacţie, practicile de la Antena 3.
Preşedintele CNA, replică la Udrea: Am monitorizat Antena3 pe subiectul ICA, eu am un singur vot în CNA


ACHIZIȚIE. Societatea Română de Televiziune (SRTv) vrea să cumpere, cu aproximativ 92.000 de euro, prin licitaţie deschisă, echipamente specifice activităţii de televiziune, scrie Mediafax.
TVR vrea să cumpere un sistem de măsură, control şi monitorizare a parametrilor sistemului digital multiformat, un cross convertor/sincronizator dual, un sistem interfeţe prelucrare semnal, vizor color LCD de 7 inch (4 bucăţi), transfocatoare pentru cameră HD (4 bucăţi) şi sistem stativ pentru cameră (5 bucăţi).
SRTv vrea să cumpere, cu circa 92.000 de euro, echipamente specifice activităţii de televiziune


INOVAȚIE. Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a început să livreze datele Studiului de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI) într-un sistem nou, care permite măsurarea vizitatorilor unici care intră pe site-uri de pe telefoane mobile, precum şi o evaluare mai eficientă a accesărilor pe site-uri, scrie Mediafax.
Este pentru prima oară când este implementat în România un sistem de măsurare a accesărilor site-urilor de pe telefoanele mobile, membrii SATI putând de acum să ştie câţi vizitatori unici intră şi câte vizualizări efectuează de pe astfel de echipamente.
Inovaţie la BRAT: Vizitatorii unici ai unui site pot fi acum măsuraţi şi pentru echipamente mobile


PIRATARE. Contul de Twitter al Yahoo News a fost piratat duminică după-amiază, când a fost trimis un mesaj privind o epidemie de Ebola în statul american Atlanta, scrie Mediafax, care citează USA Today.
Mesajul a fost retras, cu precizarea: "Anterior, un mesaj neautorizat conţinând o dezinformare în legătură cu Ebola a fost trimis de pe acest cont; vă rugăm să ignoraţi mesajul".
Hackerii au piratat contul de Twitter al Yahoo News, anunţând o epidemie de Ebola în SUA


EMISIE INTERZISĂ. Emisia televiziunii ruse de ştiri de business RBK-TV a fost interzisă în Ucraina, autorităţile de la Kiev anunţând că au luat această decizie "în interesul securităţii informaţiei", scrie Mediafax, care citează broadbandtvnews.com.
Într-o declaraţie de presă, Consiliul audiovizualului din Ucraina informează că a decis interzicerea emisiei acestei televiziuni din cauză că ea nu respectă legislaţia din Ucraina şi nici cea europeană.
Ucraina a interzis emisia televiziunii ruse de ştiri de business RBK-TV pe teritoriul său

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu