Skip to main content

Câți români au văzut intervenția lui Traian Băsescu de vineri seara pe canalele de știri. Cine s-a uitat la Iohannis pe Etno TV. Posturile de știri în ultima seară de campanie

 

Image_1114-1851(CH-19)

Publicitate

AUDIENȚE. Traian Băsescu a ieșit vineri seara, într-o transmisiune preluată de aproape toate posturile de știri. Doar Antena 3 nu a difuzat declarațiile președintelui. Klaus Iohannis a fost la Etno TV.

Paginademedia.ro vă prezintă câți români s-au uitat, dar și care a fost audiența stațiilor de știri în ultima seară de campanie electorală.

Antena 3, fără Băsescu, peste celelalte stații, care dădeau declarațiile lui Traian Băsescu

Declarațiile lui Traian Băsescu au fost urmărite cel mai mult pe România TV: aproape 700.000 de români în fiecare minut urmăreau ce spunea președintele. La B1 și la Realitatea TV se uitau 350.000 de români, iar la Digi 24 – 160.000.

De remarcat că Antena 3, postul care nu a difuzat declarațiile live făcute de Traian Băsescu, a fost, pe interval (18.45-19.15), cel mai urmărit post de știri: 720.000 de telespectatori media postului de știri al Intact.

Audiența posturilor de știri în intervalul declarațiilor live ale lui Traian Băsescu. Click pentru a mări:

Audiente Basescu 14 noiembrie

Klaus Iohannis la Etno TV, audiențe modeste

În ultima zi de campanie, Klaus Iohannis a fost invitat la Etno TV.

La candidatul ACL s-au uitat aproape 90.000 de români în fiecare minut, cei mai mulți de la țară. Doar 20.000 de telespectatori dintre cei care s-au uitat la Iohannis au fost de la orașe. Etno a fost pe locul 21, după Antena Stars și Disney Junior.

Ultima seară de campanie la posturile de știri: Antena 3, cea mai urmărită stație informativă

În ultima seară de campanie (“încărcată” cu programe ca Vocea României și meciul de fotbal România – Irlanda de Nord), cea mai urmărită televiziune de știri a fost Antena 3.

În intervalul 20.30-00.00, postul Intact a avut în fața televizoarelor, în fiecare minut, 565.000 de români, dintre care 350.000 de la orașe. La România TV se uitau aproape 300.000 de români, la Realitatea TV erau 230.000, 170.000 de români se uitau la B1, iar 130.000 la Digi 24.

Audiența posturilor TV vineri, 14 noiembrie, în ultima seară de campanie electorală. Click pentru a mări

Audiente Vocea 14 noiembrie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Felicitari pentru Digi24. Chiar s-a facut remarcati in ultima saptamana de campanie. Din pacate audienta posturilor de stiri e invers proportional cu calitatea pe care o ofera. Am urmarit si Realitatea TV si mi s-a parut cat de cat ok, peste Antena 3 si RTV.Televiziunea B1 a fost destul de ok in ultima saptamna de campanie, dar cred ca o vor da in patima celor de la a3 sau rtv daca iese ponta.
  • Si ala de la Realitatea TV se lauda mereu cu 3 milioane de telespectaori, echidistanta, geniu !?!?!?? Vedem. Multumim. Du-te acasa, baiete.
  • Pai ala e publicul Digi, 18-49, intelectuali. Era culmea sa nu castige macar acolo. Pacat ca nu-i acoperirea mai mare..

Trimite un comentariu