Skip to main content

Declarațiile ministrului Meleșcanu, pe toate posturile, mai puțin Realitatea TV. Replica România TV, după imagini: Votanții sunt plătiți de Iohannis

 

Image_1116-1659(CH-20)

Publicitate

BURTIERĂ LA MINUT. Declarațiile ministrului de externe Teodor Meleșcanu au fost difuzate, în direct, de aproape toate posturile de știri. Doar Realitatea TV nu a difuzat imagini. ȘI după declarațiile ministrului, Digi 24 a rămas singurul posta care a acoperit, pe larg, tot ce se întâmplă în străinătate.

- După imaginile cu Meleșcanu încercând să explice situația din diaspora, pe Antena 3, Alessandra Stociescu arăta că, față de primul tur, prezența la vot în diaspora este de trei ori mai mare față de primul tur.

- Pe România TV, imediat după declarațiile lui Meleșcanu, a urmat contraatacul: Votanții din diaspora sunt plătiți de Klaus Iohannis. Băsiștii dau bani pentru votul în diaspora, a pus pe burtieră postul deținut de Sebastian Ghiță, alături de declarațiile omului de afaceri Corneliu Tăbăcaru. Înainte de ora 17.00, România TV difuza melodia populară "Noi suntem români", cu acest mesaj pe ecran.

Burtierele orei:

Image_1116-1652(CH-21) Image_1116-1659(CH-17) Image_1116-1659(CH-18)
Image_1116-1701(CH-19) Image_1116-1701(CH-21) Image_1116-1706(CH-20) Image_1116-1707(CH-21) Image_1116-1707(CH-21)[1]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu