Skip to main content

AUDIENTE. Las Fierbinţi start în sezonul al şaptelea: altă zi, altă oră, aceeaşi audiență

 

las fierbinti

Publicitate

AUDIENŢE. La startul în sezonul al şaptelea, la o altă oră decât acum şi într-o altă zi, Las Fierbinţi a avut o audienţă apropiată de cifrele pe care le scotea şi în sezoanele trecute.

Serialul a fost difuzat de Pro TV miercurea (faţă de joi, sezonul trecut), de la ora 21.25 (o oră mai târziu decât în mod obişnuit). A fost la concurenţă cu serialul turcesc Trădarea (Kanal D) şi cu Te pui cu blondele (Antena 1).

Paginademedia.ro va prezinta audientele primului episod al noului sezon:

NATIONAL. Las Fierbinţi a fost urmărit, la primul episod al acestui sezon, de aproape 1,9 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D (1,5 milioane) şi Antena 1 )1,2 milioane).

URBAN. La nivel urban, Las Fierbinţi a avut o audienţă de 950.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, clasamentul a fost completat de Kanal D (870.000) şi Antena (700.000).

COMERCIAL. Serialul a atras 680.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În topul pe targetul comercial, după Pro TV au urmat Antena 1 (344.000) şi Kanal D (250.000).

Audiența posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.875.000 10.2 19.6
2 Kanal D 1.526.000 8.3 15.9
3 Antena 1 1.211.000 6.6 12.6
4 Antena 3 706.000 3.8 7.4
5 Acasa 340.000 1.8 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 956.000 9.5 17.9
2 Kanal D 871.000 8.6 16.3
3 Antena 1 702.000 7 13.1
4 Antena 3 511.000 5.1 9.6
5 Acasa 180.000 1.8 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 683.000 13.6 29.1
2 Antena 1 344.000 6.9 14.6
3 Kanal D 249.000 5 10.6
4 Antena 3 90.000 1.8 3.8
5 Acasa 90.000 1.8 3.8

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ferma momentan se tine surprinzator de bine in audiente. Sunt celebru a creat un anumit public pentru un astfel de show in prime time.
  • Se pare ca varianta de 2 show-uri de 1 ora pe seara inca nu tine la romani ... E trist dar asta e ... Romanul vrea sa vada o emisiune pe seara , cam asta e concluzia ...

    Oricum pe miercuri si joi cu Las Fierbiti mi se pare un pic gresita strategia ... in mod normal , cand ai 2 show-uri pe seara ... Primul show (ora20) e show-ul de putere , veteranul , care face audienta maxima , si al-2-lea show e folow-up , show-ul nou , cu audiente mai mici , pe care eventual sa il care primul show ... Deci cred ca Las Fierbinti pierde mult fiind de ora 21:30 ...
  • adica Fierbinti va continua!?!??!???? sa se termine odata porcaria asta inculta odata, si ProTV sa faca mai repede mai multe noi Emisiuni de tip Reality-Show precum Ferma Vedetelor pentru spalarea pacatelor facute de Fierbinti.
  • prietene, carcotasii nu prind top cinci. eu am si uitat de doua saptamani ca au inceput. pfff...sa se intoarca gainusa si codrut ca se darama ditamai emisiunea :)
  • audientele nu sunt rele, dar totusi sunt sub media reluarilor din ianuarie si februarie. este mesajul clar ca programul de la 21:30 are un mare dezavantaj. omul care a ales sa se uite la antena 1 la 20:30 ramane pe antena 1, dar cine a ales Protv la 20:30 s-ar putea sa plece la incheierea Fermei. cu alte cuvinte, prin mutarea asta, Protv isi ingreuneaza situatia. trebuie sa atraga de doua ori publicul pentru doua lucruri diferite.
  • Las Fierbinti s-a descurcat foarte bine. pe comercial a obtinut aproape 30% share. Ferma Vedetelor a obtinut 12,5 rating si 26% share. The Farm este un format foarte bun, dar facut cu oameni obisnuiti, nu cu vedete!

Trimite un comentariu