Skip to main content

Ionuț Oprea, ales președinte al IAB România. Cine face parte din Consiliul Director al asociației

 

Foto: avocatnet.ro
Foto: avocatnet.ro

Publicitate

Ionuț Oprea, manager al agenției Standout, a fost ales în funcția de președinte al IAB Romania (Interactive Advertising Bureau), iar Gabriel Patru (MEC Global) în calitate de vicepreședinte al asociației online.

Reamintim că în luna octombrie a anului trecut, Ionuț Oprea a preluat poziția de președinte interimar al organizatiei, după ce Cristian Petriceanu a renunțat la această funcție.

Noul Consiliu Director al asociației pentru viitorii doi ani este compus din Raluca Mateiu (Internet Corp), Cosmin Nastasa (iLeo), Gabriel Patru (MEC Global), Dragoș Stanca (Think Digital), Sebastian Cochinescu (Burda), Dan Balotescu (Media Investment), Ionuț Oprea (STANDOUT), Cosmin Oțel (Initiative) și Alex Volocaru (Orange).

Premiile MIXX Awards se dezvolta cu inca doua categorii: una dedicata video-ului, iar cealalta jurnalistilor

În cadrul unei întâlniri care a avut loc vineri s-a aprobat introducerea a două noi categorii în cadrul IAB MIXX Awards, eveniment ce se va desfasura pe perioada 1 – 31 mai: o categorie dedicată Video Advertising si una Jurnalistilor pe teme de digital. Gala de premiere va avea loc in cadrul ICEEFest, pe data de 11 iunie.

 

O prima initiativa aprobata in Adunarea Generala, este dezvoltarea IAB Romania Members Credentials, un document în care fiecare membru IAB România să își prezinte compania și proiectele relevante. Va fi produs atât în format print cât și digital cu scopul de a crește gradul de vizibilitate al tuturor membrilor în rândul advertiserilor la nivel local și internațional.

De asemenea, în următoarele două luni vor fi prezentate și rezultatele studiilor derulate sub egida IAB Romania: Oportunitățile și Provocările industriei de publicitate online și DigitalSCOPE – un studiu derulat la nivel regional privind atitudinea utilizatorilor față de internet și impactul acestuia în decizia de cumpărare, precum și formarea percepțiilor față de branduri.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu