Skip to main content

PARTENERIAT. Povestea de succes anului, la ICEEfest: “eMag: de la zero la un miliard de euro”. Plus: workshopuri dedicate e-commerce cu experti internationali si cu “giganții” Google si Facebook

 

Iulian Stanciu_Director_General eMAG
Iulian Stanciu, director general eMag

Publicitate

PARTENERIAT. Jucatorii consacrati, antreprenorii sau oamenii de marketing din domeniul e-commerce au cateva argumente importante pentru care vor participa la ICEEfest, in acest an: o prezentare mai putin obisnuita a eMag, discutii aprofundate despre vanzari online folosind Google si Facebook dar si workshopuri intensive cu experti internationali independenti cunoscuti.

Cel mai important eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat Internetului, lansează în 2015 un nou concept: “I CEE the stars” - povestea de succes a unui proiect care a pornit din CEE și a reușit la nivel regional sau global. In 2015, momentul este dedicat eMag.

ICEEfest celebrează, incepand din acest an, ideea de bază a festivalului: cum jucătorii din piețele emergente pot face diferența în afaceri la nivel regional și global? Anul acesta, povestea de succes se concentrează asupra eMag și a lui Iulian Stanciu, antreprenorul care a jucat un rol major în povestea companiei”, se arata pe site-ul festivalului.

Iulian Stanciu va sustine o prezentare, urmata de o sesiune de intrebari si raspunsuri. Omul de afaceri e cunoscut ca antreprenor de success si in alte domenii, cel mai recent exemplu de proiect initiat de el fiind “Beraria H” (care s-a propulsat direct pe locul 1 topul horeca, in Bucuresti, la doar un an de la lansare).

In plus, reprezentanții companiilor care fac vânzări online pot afla, de la specialiști intenationali recunoscuti în domeniu, precum si de la “gigantii internetului”, cum să creasca vanzarile folosind online-ul.

Jucatorii din domeniul eCommerce care doresc sa participe exclusiv la a 2-a zi a festivalului pot cere acest lucru via e-mail: tickets@thinkdigital.net

Ivan Imhoff (“House of Kaizen”) și Lukasz Zelezny (“uSwitch”) - doi dintre cei mai apreciati speakeri din Europa in domeniul e-commerce - vor participa la un workshop amplu, ”The performance marketing experts”, care va avea loc în cea de-a doua zi a festivalului, in 12 iunie. Lukasz Zelezny îi va învăța pe cei prezenți cum să facă SEO și social media ”like a boss”, în timp ce Ivan Imhoff le va spune celor prezenți că, atunci când vine vorba de optimizarea ratei de conversie a unei campanii, ”Totul este psihologic” - o analiza profunda a mecanismelor care influenteaza amatorii de cumparaturi online.

Giganții Facebook și Google vor susține, prin reprezentantii lor la festival, două workshopuri intensive. Expertii Facebook vor vorbi despre ”Performance Marketing in a Multi-Device World” (“Marketing de performanță într-o lume cu multiple dispozitive”), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook și Robert Bednarski, Head of CEE la Facebook.

Tot în a doua zi a festivalului, Google va susține workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (“Video și mobil, cele două strategii câștigătoare pentru performanța în online”), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu