Skip to main content

Licitatie de 250.000 de euro pentru promovarea turistica a Romaniei in presa scrisa din Turcia

 
Licitatie de 250.000 de euro pentru promovarea turistica a Romaniei in presa scrisa din Turcia
campanie romania_sfinx

Autoritatea Nationala pentru Turism vrea sa demareze in aceasta toamna o campanie media in presa scrisa din Turcia pentru promovarea brandului turistic national, contract cu o valoare estimata la 249.809 euro, finantat din fonduri UE, potrivit unui anunt publicat in data de 3 iulie in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Campania ar urma sa aiba loc in perioada octombrie – noiembrie 2015.

Publicitate

„Una din priorităţile  Autorităţii Naţionale pentru Turism o reprezintă promovarea brandului turistic naţional  pe  pieţe  externe. Tinand cont de dinamica pietei si de schimbarile fundamentale de natura economica,  Turcia a fost identificata ca o piata proximitate cu potential ridicat de generare de turisti pentru Romania, aflata in proximitate si inregistrand deja un flux ridicat de turisti catre Romania (conform datelor INS Ian-Oct 2013), situat la un nivel imediat urmator celui generat de tarile-tinta incluse in Planul de Marketing Strategic si Operational.

Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media, care prin expertiza echipei sale, sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media  pentru promovarea brandului turistic national in Turcia. Campania va tinti promovarea României în Turcia şi se va adresa cu prioritate potentialilor turisti,  dar si operatorilor din industria turismului din această ţară", se arata in caietul de sarcini al acestei licitatii.

Potrivit aceluiasi document, alocarea bugetului destinat promovării în presa scrisă se va realiza astfel:

  • Reviste lunare cu continut generalist de mare circulatie (1 publicatie): 3% din bugetul alocat
  • Reviste lunare distribuite pe linii aeriene (4 publicatii): 23%  din bugetul alocat
  • Reviste lunare cu conţinut generalist, tip city guide ( 3 publicatii): 7%  din bugetul alocat
  • Reviste lunare cu conţinut generalist, continut travel/ calatorii ( 7 publicatii): 17%  din bugetul alocat
  • Ziare cu circulaţie importantă şi afinitate la grupul ţintă ( 4 publicatii): 50%  din bugetul alocat
    Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente pentru aceasta licitatie este 13.08.2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.08.2015. In aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor.

Val de licitatii pentru promovarea turistica a Romaniei: Milioane de euro in promovarea outdoor in Franta, Germania, Italia, Austria, Turcia si Marea Britanie

Amintim ca Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a demarat in aceasta luna o licitație pentru promovarea turistică a României pe panouri publicitare (outdoor) în Franța, contract cu o valoare estimată de  699.480 euro (fără TVA), finanțat din fonduri UE, potrivit unui anunț publicat in 1 iulie, în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), dupa cum Paginademedia a scris aici.

Luna trecuta, Autoritatea Naţională pentru Turism a lansat cinci licitaţii pentru promovarea pe panouri publicitare a turismului în României, în această toamnă, în Germania, Italia, Austria, Turcia si Marea Britanie, contracte care impreuna au o valoare estimata de peste 3,1 milioane de euro (fara TVA), dupa cum Paginademedia.ro a scris aici.

ANT a încercat fără succes încă din anul 2013 să atribuie astfel de contracte de promovare a României pe pieţe internaţionale, după cum Paginademedia a scris aici.

Unul dintre posibilele motive este prezentă în toate aceste contracte, inclusiv in licitatiile lansate in acest an, a unei „clauze suspensive”, ceea ce însemna că, după câştigarea licitaţiei, contractul putea fi semnat în anumite situaţii. În această clauză, autoritatea precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

Trimite un comentariu