Skip to main content

Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs. Agenția, condusă de fostul vicepreședinte de comunicare al Roșia Montană Gold Corporation

 
Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs. Agenția, condusă de fostul vicepreședinte de comunicare al Roșia Montană Gold Corporation
Andreea Plesa

Rogalski Damaschin Public Relations anunță crearea unei noi companii specializate în Public Affairs, cu scopul de a dezvolta strategii și soluții dedicate organizațiilor care își promovează în mod legitim interesele pe agenda publică, anunță compania.

Compania este condusă de Andreea Pleșa (foto), din poziția de managing partner, cu o experiență de 25 de ani în politică și Public Affairs. Ea a avut o cariera de 5 ani la PNTCD, urmată de cea la Fundația Soros România și apoi consultant la prima firmă de Public Affairs din România – Central Europe Consulting Government Relations, precum și de cea de Public Affairs Manager la Coca-Cola România și Director de Comunicare la UPC România. În ultimii ani, Andreea a fost vicepreședinte de comunicare la Roșia Montană Gold Corporation.

Publicitate

Andreea Pleșa: „În viziunea noastră, Public Affairs înseamnă diplomația unui business, într-o lume în care puterea se schimbă sub presiunea generației digitale, care își manifestă activ influența și dorința de participare la deciziile publice. Companiile, media și factorii de decizie sunt astăzi mult mai sensibili la nevoile societății. Rolul nostru este să interconectăm agenda de business cu cea a factorilor de decizie, cu cea a mass media și în final cu agenda socială pentru găsirea unei soluții în beneficiul tuturor părților. Viziunea noastră este aceea de a crea profit pentru societate prin practici responsabile de Public Affairs.”

„Identitatea noii agenții a fost creată astfel încât să reflecte această poziționare, având la bază un logo construit ca un hashtag stilizat, simbolul dialogului, al unității și al comportamentului social și participativ care marchează astăzi spațiul public. Fiecare dintre cele patru laturi ale acestui hashtag are o culoare proprie care semnifică cele patru mari categorii de public ce contribuie la dezvoltarea socială: comunitatea de business, mediul instituțional, mass media și publicul larg. Numele companiei #goodaffairs a fost ales astfel încât să corespundă viziunii și valorilor pe care le promovează: integritate, know-how și creativitate.”, se arată în comunicatul companiei.

Oamenii din echipa agenției au experiență în mai multe industrii– farmaceutică, energie, banking&finance, FMCG, industrie și resurse, telecomunicații.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • That's a fact. Good Affairs este o companie de livrat materiale de constructii din Bucuresti. Strada Caloian Județul, București 031114, Romania, +40 722 352 716. Link: https://plus.google.com/109476679292041610652/about?gl=us&hl=en

Trimite un comentariu