Skip to main content

Google lansează două noi produse de publicitate, croite pentru campanii pe mobil

 
Google lansează două noi produse de publicitate, croite pentru campanii pe mobil
OGB-INSIDER-BLOGS-GoogleLogox2-Animated

Google a anunțat duminică seară două noi produse pentru clienții de publicitate, concepute pentru comunicarea prin intermediul platformelor mobile și asemănătoare, în mare măsură, unor produse pe care Facebook le oferă deja, scrie HotNews.ro.

Publicitate

Este vorba despre "Customer Match", ce permite clienților de publicitate să delimiteze audiențele-țintă pe baza unor liste de e-mail, respectiv "Universal App Campaigns", ce permite desfășurarea de reclame pentru descărcarea directă de aplicații pe Google Search, Google Play, You Tube și Google Display Network.

"Customer Match", asemănător produsului "Custom Audiences" de la Facebook, permite clienților de publicitate să se adreseze direct unor audiențe bine definite, pe bază unor liste de e-mailuri. Exemplul Google:

"Să spunem că ești un brand de turism. Acum poți să te adresezi oamenilor care au intrat [și s-au înregistrat lăsând un e-mail-n.red.] în programul tău de recompense atunci când își planifică următoarea călătorie. Dacă acești membri ai programului tău caută pe Google.com "zboruri non-stop la New York", poți să le afișezi reclame relevante în prima parte a rezultatelor afișate, pe orice apărat, chiar când doresc să zboare la New York. Iar când aceiași membri urmăresc clipuri pe YouTube sau accesează Gmail, poți să le afișezi reclame care să-i inspire să-și planifice următoarea călătorie".

Potrivit Google, "Customer Match" poate fi folosite și pentru a genera "Audiențe Similare" pentru a atinge noi potențiali clienți pe YouTube sau Gmail.

Tot acum, Google a anunțat "Universal App Campaigns", ce va permite afișarea în Google Search, Google Play, YouTube și Google Display Network a unor reclame ce permit instalarea automată de aplicații.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu