Skip to main content

AUDIENȚE. Las Fierbinți, cifre peste episodul trecut. DigiSport, surpriza de aseară, cu un meci al Stelei: locul patru la orașe, peste Antena 3

 
AUDIENȚE. Las Fierbinți, cifre peste episodul trecut. DigiSport, surpriza de aseară, cu un meci al Stelei: locul patru la orașe, peste Antena 3
las fierbinti

AUDIENȚE. Las Fierbinți s-a "bătut" din nou aseară cu un meci de fotbal: Poli Timișoara - Steaua, dat de Digi Sport, după ce săptămâna trecută s-a intersectat cu o repriză din partida naționalei cu Finlanda. Rezultatul: la nivelul întregii țări, cifrele serialului de pe Pro TV au fost peste săptămâna trecută, cu vârfuri de două milioane și jumătate de telespectatori pe post.

Surpriza serii a fost aseară DigiSport, postul care a difuzat meciul Poli Timișoara - Steaua, din Cupa Ligii. La orașe, canalul de sport al RCS, intrat de curând în măsurători, a fost pe locul patru, înaintea Antenei 3. Aceeași poziție - patru - și pe segmentul comercial.

Meciul Stelei a început cu o jumătate de oră mai târziu decât Las Fierbinți. Pe intervalul întregii partide, cifrele DigiSport au fost puțin mai mari decât pe intersecția cu Las Fierbinți, dar postul a fost pe aceeași poziție.

Antena 1, cu Am ceva să-ți spun, a fost pe locul al treilea și la nivel național, dar și la orașe. Un loc secund pe targetul 18-49 de ani.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinți:

NAȚIONAL. Aproape 2,1 milioane de telespectatori (cu aproape 100.000 peste săptămâna trecută) s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinți, în episodul în care invitat special a fost actorul Mihai Gruia - Sandu.

Locul doi pentru Kanal D, cu peste un milion de oameni. Antena 1, cu Am ceva să-ți spun, a avut 880.000 de telespectatori.

La nivelul întregii țări, meciul de fotbal de pe Digi Sport nu a intrat în top cinci, dar a fost aproape: o medie în jur de 300.000 de telespectatori.

Vârf național Las Fierbinți: 2.490.000 de telespectatori, la 21.16 (rating 13,5 și 26 cotă de piață).

URBAN. O audiență de peste 1,1 milioane de telespectatori pentru serialul de pe Pro TV la orașe, ușor peste săptămâmna trecută (un plus de 20.000 de telespectatori). Locurile doi-trei pentru Kanal D și Antena 1.

Cu meciul Poli Timișoara - Steaua pe interval, Digi Sport a fost pe locul patru, cu 250.000 de telespectatori la orașe, peste Antena 3 (locul cinci). Cum meciul a început mai târziu decât Las Fierbinți și s-a terminat la 23.00, media pe toată partida a fost ceva mai mare.

Vârf urban Las Fierbinți: 1.372.000 de telespectatori, la 21.41 (rating 13.6 și 26,8 cotă de piață).

COMERCIAL. Și pe targetul comercial, cifrele Las Fierbinți au fost ușor peste săptămâna trecută: 730.000 de telespectatori între 18-49 de ani, cu 30.000 peste episodul trecut. Antena 1 a fost pe acest target pe poziția a doua, cu 230.000 de telespectatori.

Locul patru pe acest target pentru Digi Sport, cu meciul Stelei: aproape 200.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut.

Vârf comercial Las Fierbinți: 875.000 de telespectatori, la 21.36 (rating 17.3 și 39,2 cotă de piață).

Audiența posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 22.30), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.095.000 11.4 22.8
2 Kanal D 1.065.000 5.8 11.6
3 Antena 1 879.000 4.8 9.6
4 Antena 3 402.000 2.2 4.4
5 Romania TV 338.000 1.8 3.7

Audiența posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.137.000 11.3 22.7
2 Kanal D 578.000 5.7 11.5
3 Antena 1 501.000 5 10
4 DigiSport 1 250.000 2.5 5
5 Antena 3 236.000 2.3 4.7

Audiența posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 728.000 14.4 33.9
2 Antena 1 227.000 4.5 10.6
3 Kanal D 198.000 3.9 9.2
4 DigiSport 1 96.000 1.9 4.5
5 Acasa 55.000 1.1 2.6

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • cam greu ca Am ceva sa iti spun sa coste cat un episod dintr-un serial turcesc. poate salariul prezentatoarei e pe acolo.
  • Audiențele A 1 și Kanal D sunt destul de bune, zic eu...direct proporționale cu investițiile făcute. Cât privește audiența serialului de pe Pro Tv- pe care nu îl urmăresc - chiar nu înțeleg ”fenomenul”...
  • Dar Dolce Sport pe unde o fi...pe la locul 20 și ceva.
    Posturile Look și Dolce Sport mai bine ar renunța la măsurare, ptr că se fac de râs, zi de zi...
  • Prima oara WowBiz a fost lider pe national. Apoi a urmat urbanul si undeva, luna trecuta a trecut pe 1 si pe comercial. In directia aia merge Kanal D, care are vreo 3 programe principale pe zi si tot cam atatea emisiuni de prime time. Cu alte cuvinte, grila Kanal D nu mananca banii pe care ii mananca grilele Protv si Antena 1. Asa ca plangi pe cine nu trebuie.
  • @smmire, Da, antena are locul 2 pe comercial, dar AM ceva sa-ti spun are audiente sub media postului in Prime Time. Cred ca foarte curand a1 va anunta inlocuirea show-ului cu filme. Ma cam indoiesc ca Am ceva sa-ti spun e pe profit!
  • Cel mai tare serial din istoria televiziunii, Las Fierbinti, e tot mai urmarit de la sezon la sezon! Foarte probabil! sezonul 8 #lasfierbinti va fi sezonul cu cele mai mari audiente!
  • Kanalu are aceleasi probleme reale cu audienta, degeaba incearca ei sa mascheze situatia. Pe target-ul de unde vin banii, 18-49 urban, au pana in 200.000 de telespectatori, dintr-un total de peste un milion. Este foarte grav!!!! Sa ai doar 20 la suta public activ inseamna moarte, la propriu. Turcii nu mai fac din rahat, bici...
  • iar spui de locul 2 pe comercial? are locul 2 pe comercial cu o diferenta minima fata de Kanal D, care are dificultati generale pe targetul asta. s-ar putea sa fie mai ieftina, dar Antena nu vrea la sfarsitul lunii sa se gaseasca iar pe 3 in prime time pe national sau urban. de altfel mutarea Burlacitei duminica la 23 arata ca audienta conteaza. banii pentru emisiunea aia au fost dati, caci filmarile s-au incheiat. cu toate astea, Antena a preferat sa piarda si mai multi bani si sa o mute pe un interval mai slab, mai lipsit de incasari, tocmai pentru ca vor rating bun in prime time. singurul motiv rational pentru care mai tin Am ceva sa iti spun cateva editii este ca spera sa urce audienta emisiunii, ceea ce in momentul asta pare putin probabil.
  • discutabil. pt ca burlacita avea mai mult ca sigur un buget urias, filmat in strainatate, onorariul pt curvuta ..asta, cruduta, bani pt cocalari, inchirierea spatiilor, transport si cat si mai cate. "am ceva sa-ti spun" se desfasoara in studio in tara, decor minimal, cred ca doar contractul dnei simionov este ceva mai mare, dar nu prea caci nu are inca statut de vedeta. iar cu cifrele astea ,locul doi pe comercial, eu zic ca fac profit. iar daca fac profit, de ce s-o scoti de pe post ?
  • Cred ca e foarte clar! AM ceva sa-ti spun e inca un mare esec marca antenuta 1! Sigur, foarte curand AM ceva sa-ti spun va fi scos din grila a1! Nu stiu cum gandesc managerii antenuta1, dar acest format a mai fost produs in Romania, la AcasaTV fara mare succes de audienta. Antenistii au crezut ca vor da lovitura, dar au luat o mare teapa!

Trimite un comentariu