Tabloidul german Bild a anunţat ieri că va bloca imediat accesul la site-ul său tuturor utilizatorilor care folosesc aplicaţii ce dezactivează publicitatea online, pentru a împiedica erodarea veniturilor publicitare, scrie HotNews.ro, care citează AFP.
"Pentru a putea să continue consultarea conţinutului Bild.de, utilizatorii funcţiei 'adblocker' au începând de acum alegerea să o suprime pentru Bild.de sau să aleagă un abonament lunar", explică, într-un comunicat, editura Axel Springer.
Bild, cotidianul cel mai citit din Germania şi chiar din Europa, este primul mare ziar german care ia o astfel de măsură, justificată prin necesitatea de a-şi apăra sursele de venituri.
Pentru cititorii care doresc să consulte site-ul fără să fie deranjaţi de publicitate, Bild propune o ofertă de abonament pentru 2,99 euro pe lună.
"Oferta în creştere de adblocker pune în pericol sursele de venituri provenite din publicitate pentru toţi editorii de presă online", subliniază Bild, în condiţiile în care aceste programe gratuite permit utilizatorilor să blocheze apariţia publicităţii pe ecranele lor.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii