Skip to main content

Ediția de weekend a USA Today, marcată de Facebook. Articolele de pe prima pagină, însoțite de emoticoane

 
Ediția de weekend a USA Today, marcată de Facebook. Articolele de pe prima pagină, însoțite de emoticoane
usat-reactions-hed-2015

Când online-ul întâlnește printul. Ediția de weekend a ziarului USA Today a apărut ca un omagiu adus Facebook. Bulina albastră de pe frontispiciu a fost însemnată cu cel mai cunoscut simbol al Facebook, iconița de like, iar articolele au fost marcate cu noile emoticoane pe care conducerea rețelei de socializare vrea să le lanseze. O fețișoară tristă, o alta uimită și o a treia nervoasă au însoțit articolele de pe prima pagină ale publicației americane. Chiar sub logo, publicația anunță „Noile fețe ale Facebook”.

„Noile emoticoane Facebook nu s-au lansat încă în Statele Unite, dar iată că USA Today a decis să le testeze chiar pe prima pagină a publicației”, anunță AdWeek. „Rezultatele sunt... cam ciudate”, le cataloghează publicația.

Publicitate

O față tristă lângă o știre despre o înjunghiere. O față nervoasă ce însoțește o știre despre o rachetă rusească ce ar fi lovit din greșeală o anumită zonă. „Iconițele parcă ar încerca să ne spună cum să ne simțim în legătură cu aceste știri”, mai spun jurnaliștii de la AdWeek.

Întrebat de AdWeek dacă a existat vreo înțelegere de parteneriat cu cei de la Facebook, David Callaway, redactor-șef al USA Today, a declarat: „Nu este niciun parteneriat oficial. A fost o decizie exclusiv editorială.”

usat-reactions-hed-2015

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu