Skip to main content

România este pe locul doi ca număr de înscrieri la Golden Drum 2015

 
România este pe locul doi ca număr de înscrieri la Golden Drum 2015
Golden Drum

România este pe locul doi ca număr de înscrieri la Golden Drum 2015, după Turcia. Astfel, 18 agenții de publicitate din România participă cu 132 de lucrări în competiție.

Golden Drum, unul dintre cele mai mari și mai cunoscute festivaluri internaționale de publicitate, va avea loc în perioada 13-16 octombrie 2015 în Portorož și Piran, Slovenia.

Publicitate

În competiție au fost înscrise 1208 de lucrări din 25 de țări din Noua Europă, cele mai multe aparținând agențiilor de publicitate din Turcia (280 de înscrieri), România (132 de înscrieri) și Ungaria (124 de înscrieri). Din totalul înscrierilor (396 de lucrări), 32% aparțin agențiilor independente.

Zona reprezentată de 37 de țări din Europa de Nord, de Est, Centrală și de Sud, Rusia și Orientul Mijlociu, care în fiecare an concurează la Festivalul Golden Drum, reprezintă o piață cu peste 400 milioane de consumatori - și doar cele mai bune lucrări creative sunt selectate pentru a concura pentru premiile Golden Drum.

Pentru cele mai bune înscrieri din competiție vor fi acordate 17 Premii Grand Prix Golden și Silver Drums, Golden Rose, Premiul Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Premiul Good Cause Grand Prix, Premiile Virtuoso și Premiul Golden Watch.

26 de rețele diferite de agenții, 255 de agenții, 25 de țări au înregistrat 1208 de înscrieri pentru cea de-a 22-a competiție Golden Drum din acest an.

396 de înscrieri la competiția de anul acesta au fost depuse de către agenții independente, care vor concura pentru Premiul Tartini. Categoria Single Channel a demonstrat în acest an o creștere importantă în cazul a două grupe: grupa A. Film a primit cu 32% mai multe înscrieri, în timp ce grupa G. Digital a avut o creștere de 19%.

Toate grupele din secțiunea Multi Channel înregistrează o creștere totală de înscrieri de 13%. Acest aspect indică o evoluție importantă a campaniilor de comunicare creative și o schimbare strategică continuă în munca agențiilor din acest an. Grupele N și X din categoriile Single și Multi Channel au în acest an o creștere de 14% și, respectiv, 39%.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu