Skip to main content

Românii au talent. Artificiu la Pro TV ca să țină publicul și la reclame

 
Românii au talent. Artificiu la Pro TV ca să țină publicul și la reclame

Cum poți convinge publicul să stea la televizor și în timpul pauzelor publicitare? Pro TV a folosit aseară, la Românii au talent, un artificiu pentru a ține audiența ridicată și în calupuri, când ratingul nu este la fel de mare ca în timpul programului.

Publicitate

Metoda folosită de Pro TV:

Înainte ca show-ul de talente să revină din pauza publicitară, pe ecran a fost afişat un carton cu mesajele "Românii au talent continuă" şi "revenim în două minute". Astfel, indirect, telespectatorii erau încurajaţi să nu schimbe canalul pe timpul difuzării calupurilor de publicitate.

O metodă asemănătoare este folosită de un alt canal din grup de câțiva ani. Pro Cinema a introdus de mai mult timp o numărătoare inversă care apare pe ecran cu două minute înainte de a reîncepe programul.

O formă de numărătoare inversă în pauzele publicitare a fost discutată și în CNA, cu câțiva ani în urmă. Propunerea ca toate posturile să introducă un astfel de sistem nu a întrunit, însă, numărul de voturi necesar pentru a fi impusă ca normă.

FOTO. Cum au arătat cartoanele menite să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor şi în pauzele publicitare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu