Skip to main content

Joshua tree, rețetă de audiență pentru Pro TV. Un film din 1993 a făcut cifre mai mari decât Vocea

 
Joshua tree, rețetă de audiență pentru Pro TV. Un film din 1993 a făcut cifre mai mari decât Vocea

Pro TV a dominat seara de marți cu două filme, unul după altul. O acțiune din 1993, cu Dolph Lundgren în rol principal, și o comedie cu Jim Carrey, din 2000.

Postul generalist a fost la concurență cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor și o reluare a emisiunii iUmor de pe Antena 1. 

Publicitate

Pro TV a avut peste două milioane de persoane, media, la nivelul întregii țări, cifre mai mari decât o ediție de Vocea României, de exemplu. De menționat că în ianuarie consumul TV este mai mare decât în restul anului. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de 10 ianuarie, din intervalul 20.30 - 00.30:

Pe intervalul Joshua Tree, difuzat de Pro TV de la ora 20.30, Pro TV a avut o medie de 2,1 milioane de persoane. Locul al doilea a fost al Kanal D cu 1,5 milioane de privitori media, în timp ce Antena 1 a avut poziția a treia cu o reluare a emisiunii iUmor, având o medie de 1,1 miliane de persoane. 

Locurile patru și cinci au fost ale televiziunilor de știri, care au fost aproape umăr la umăr: Antena 3, media de 700.000, fiar România TV cu 660.000. 

La orașe, Joshua Tree s-a apropiat de un milion de persoane, media, la o distanță de peste 160.000 de persoane de Pro TV. Antena 1 a fost și aici pe locul al treilea, cu 520.000 media. De remarcat că la orașe, cele două televiziuni de știri Antena 3 și România TV au făcut schimb de locuri. România TV a fost peste Antena 3. 

Joshua Tree a fost urmărit pe publicul comercial de puțin peste jumătate de milion de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Cifre la jumătate pentru locul al doilea, pe care s-a aflat Antena 1. 

Me, Mysel and Irene, cel de-al doilea film al serii, de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de persoane, la nivel național. Antena 3 a fost a doua televiziune, cu cifre aproape la egalitate cu cele ale Antenei 1. Pe interval, Antena 3 a avut cifre duble față de România TV. 

Filmul Pro TV a avut la orașe aproape 500.000, media, în timp ce Antena 3, a doua televiziune, a fost urmărit, în medie de 400.000 de persoane pe interval. Și aici, Antena 1 a ocupat locul al treilea. 

Audiența posturilor TV de marți, 10 ianuarie, pe intervalul filmului Joshua Tree (20.30 - 22.20), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.102.000 11.7 22.5
2 Kanal D 1.529.000 8.5 16.4
3 Antena 1 1.178.000 6.6 12.6
4 Antena 3 699.000 3.9 7.5
5 Romania TV 660.000 3.7 7.1

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 971.000 10.0 19.1
2 Kanal D 803.000 8.2 15.8
3 Antena 1 520.000 5.3 10.2
4 Romania TV 456.000 4.7 9.0
5 Antena 3 416.000 4.3 8.2

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 509.000 11.3 26.5
2 Antena 1 287.000 6.4 14.9
3 Kanal D 242.000 5.4 12.6
4 Antena 3 88.000 2.0 4.6
5 Romania TV 74.000 1.6 3.8

Audiența posturilor TV de marți, 10 ianuarie, pe intervalul filmului Me, myself and Irene (22.20 - 00.25), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 977.000 5.4 17.4
2 Antena 3 633.000 3.5 11.3
3 Antena 1 629.000 3.5 11.2
4 Kanal D 564.000 3.1 10.0
5 Romania TV 363.000 2.0 6.5

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 486.000 5.0 14.8
2 Antena 3 407.000 4.2 12.4
3 Antena 1 318.000 3.3 9.7
4 Kanal D 281.000 2.9 8.6
5 Romania TV 274.000 2.8 8.3

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 312.000 6.9 22.8
2 Antena 1 181.000 4.0 13.3
3 Kanal D 104.000 2.3 7.6
4 Antena 3 76.000 1.7 5.6
5 Prima TV 61.000 1.3 4.4

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • A 1 e abia pe 3 , pe Național și Urban, asta ar fi marea problemă.
    Pe Comercial mai recuperează și e pe 2. Oricum, după ora 19 e bătută de Pro TV în fiecare zi. Cu sau fără HD. Asta da ”performanță” !
  • Dupa mult-mult timp m-am uitat la ProTv. Da, un film de actiune de 2 lei, dar ceva ce nu am mai vazut demult, pentru ca acum se fac desene animate gen Avengers. In sfarsit un actor barbat, fara steroizi, si o femeie mega-bunaciune, fara sa aiba cam tot fals. Nu o duce mintea dar ai ce sa vezi, foarte sexi si pur si simplu un film care sa nu te oboseasca intr-o seara de marti. Actiune inseamna batai, urmariri, explozii, femei. Bun, simplu si de efect.
  • Supravietuitorul nu a costat 3 milioane de euro, mai mult de 1,5 mil nu a costat.. nu credeti tot ce spune presa. Sunt celebru a fost mai scump ca Supravietuitorul.
  • asta arata si nivelul intelectual al generatiei de brained wash pro. un film de duzina, si sunt generos, rupe audientele. mda....la urma urmei la ce atat efort sa investesti in formate, productii ,block-bustere, cand poti inchiria o caseta video :) cu un film difuzat prin spelunci in anii '90 si gata.....public quality !
  • iuli, esti disperat , oamenii s-au saturat de biz , calinescu si capatos vor concura , sper ca ai sesizat ca o reluare de emisiune este mai buna pt antena , cu un film ar face rating mai mic , nu ne mai spui ca antena 3 a intrecut kanal d , cand a intrecut antena 1 ai spus ca e rusine
  • Interesant e ca Pro a facut audienta dubla fata de Supravietuitorul, show in care au bagat 3 mil. E, batut de un film care costa 500 lei
  • Era interesant un top 15.. Oricum Antena face rating bun cu o redifuzare; la fel si ProTV.

    Cei de la Baubiz au zis aseara ca au fost pe 1 pe toate target-urile, ce sa vezi, au fost pe 4 si 3!

Trimite un comentariu