Skip to main content

Agro TV redevine post tematic-agro: „Decizia de modificare este pur comercială. Avantajele de a fi un post tematic sunt mai mari decât unul generalist"

 
Sursa foto: Agro TV, Facebook
Sursa foto: Agro TV, Facebook

CNA. Televiziunea Agro TV a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului modificarea formatului de principiu din post generalist, în post tematic-agro.

Publicitate

Agro TV, deţinut de Adrian Tomşa (patronul Prima TV), a primit aprobare de la CNA în septembrie anul trecut, de a trece de la post tematic-agro, la post generalist, însă acum au solicitat revenirea la forma iniţială.

Postul are emisiuni precum Tehnologii şi Utilaje, Ce vor plantele, Realităţi Rurale, Din lumea satului, Agricultura la raport, Femei care se dau pe brazdă, dar şi câteva programe de ştiri. 

Bogdan Tudor, director executiv Agro TV:

„Decizia de modificare este o decizie pur comercială. În momentul de faţă, din punctul nostru de vedere, să spunem, avantajele de a fi un post tematic sunt mai mari decât unul generalist.

Avem foarte mulţi clienţi din zona aceasta de utilaje, de cei care lucrează în industria alimentară,  care sunt interesaţi să aibă promovare pe postul nostru. Şi atunci decizia noastră a venit imediat, e pur comercială."

Dorina Rusu, membru CNA:

„Ne întrebăm din nou. De ce aţi dorit să fiţi un post generalist când dumneavoastră aţi avut deja experienţa a ceea ce înseamnă să fiţi un post de profil? E puţin straniu traseul."

Bogdan Tudor:

„Fiind o televiziune care trăieşte şi în momentul de faţă chiar din ceea ce producem ca şi publicitate... În momentul în care am vrut să trecem la generalist, am considerat că am putea să aducem şi altfel de publicitate, publicitate generalistă, ceea ce nu s-a întâmplat.

Din mai multe puncte de vedere, noi suntem în continuare percepuţi ca şi o televiziune care se ocupă de fermieri, de agricultură, de zona de producători mici, mari, de fermele de subzistenţă din România, etc.

Deci din acest punct de vedere nu am constatat o îmbunătăţire, ci poate chiar în anumite momente o scădere a fluxului de publicitate către noi... Oricum timpurile sunt destul de complicate şi ştiţi foarte bine că piaţa de publicitate e un pic afectată, iar în a pierde şi pe cei care îi aveam nu este chiar de dorit. De aceea am vrut să revenim ca post tematic."

Dorina Rusu:

„Noi am avut nişte discuţii cu alţi radiodifuzori care au dorit poate din aceleaşi motive sau din diferite motive să devină generalist şi noi nu le-am acceptat..."

Bogdan Tudor:

„Piaţa de publicitate este într-adevăr reprezentată şi de o publicitate generalistă şi a fost un scop în sine creşterea încasărilor din publicitate.

Din păcate, nu au stat cifrele exact aşa cum am dorit. De aceea putem să facem lucrul acesta în continuare pentru agricultură mult mai bine, să ne concentrăm şi să ne focusăm pe ceea ce înseamnă agricultura (...)."

Conform documentelor de la CNA, acţionariatul societăţii Agro TV Network, care operează televiziunea Agro TV, este format din Tomşa Gheorghe Adrian  (63,75%), Clever Media Network SRL (15%), Pop Tudor Mircea (11,05%) şi Lăpuşan Sorin Emil (10,2%). 

Asociaţii Clever Media Network sunt Adrian Tomşa (90%) şi Nicoară Maria (10%). 

Citeşte şi: CNA. Agro TV devine televiziune generalistă. „Agricultura şi în special alimentaţia publică devine o problemă de un interes aproape universal”

Citeşte şi: Agro TV a devenit post naţional

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus