Skip to main content

Cifra de afaceri agentii media 2015 (Table 149907) (Table 6006)

 

Publicitate

mario-garcia-laurentiu2Mario Garcia, pentru Wall-Street: “În primul an de la debutul crizei, imaginea presei scrise este similară cu cea a majorităţii industriilor: panică, tăieri de personal în toate departamentele, achiziţii. Vorbim de o perioadă traumatizantă. Veniturile din publicitate au scăzut dramatic, tirajul a scăzut la rândul său. Este o perioadă de analiză a ceea ce facem şi cum facem”.

Garcia: “Fiţi inventivi. Un layout de excepţie nu va salva un ziar, la fel cum chirurgia plastică nu salvează un pacient suferind de cancer.”

Ce recomandă Garcia, cel mai apreciat specialist pe concepte de presă: „publicaţiile ar trebui să se concentreze asupra vânzării de spaţiu pe toate platformele disponibile – print, online, media digitale – şi a extensiilor de brand - comercializarea de cărţi, CD-uri şi alte articole.”


Regulile jocului în presa scrisă se schimbă. Cât de des ar trebui schimbată imaginea unei publicaţii?

Sorin Dănilescu, directorul Intact Interactive, divizia new media a Intact Media Group, a declarat luni pentru HotNews că "vineri am semnat două demiteri - Magdalena Zander şi Gabriel Boacă", directorul executiv, respectiv directorul de vânzări Intact Interactive. În privinţa motivului pe care s-a bazat această decizie, Sorin Dănilescu s-a limitat să spună că acesta a constat în "greşeli manageriale şi neatingerea unor obiective".

Conducerea Intact Interactive va fi asigurată de Dănilescu şi de Ioana Stoicescu, care deţine poziţia de director operaţional şi de sales business manager, a precizat el, adăugând că în cazul Magdalenei Zander şi al lui Gabriel Boacă se aplică un preaviz de 30 de zile. Magdalena Zander şi Gabriel Boacă, notează HotNews, au preluat conducerea vânzărilor Intact Interactive în momentul lansării acestei divizii, în toamna anului trecut, când cei doi au părăsit regia de publicitate online Boom.
Sorin Dănilescu: Magda Zander şi Gabriel Boacă părăsesc Intact Interactive

mihaela-radulescu-33Indiferent de specificul site-ului de ştiri, fie tabloid, fie quality, subiectele despre intimitatea vedetelor asigură un trafic consistent, constată Business Standard. Mihaela Rădulescu - în orice ipostază, Andreea Marin - topless, sexul, revolta de la Chişinău şi moartea lui Marian Cozma se numără printre subiectele care au adus cel mai mare trafic site-urilor de ştiri în ultimii aproape doi ani.

În general, exclusivităţile şi conţinutul video, mai ales în cazul articolelor cu tentă sexuală, fac diferenţa şi asigură succesul unui material. Potrivit datelor oferite de mai multe site-uri de ştiri, Mihaela Rădulescu conduce în topul celebrităţilor a căror viaţă interesează utilizatorii români de internet.
Andreea Marin topless şi revolta de la Chişinău, în topul materialelor online

Companiile de outdoor resimt „pe panouri“ micşorarea bugetelor de media ale investitorilor, scrie Adevărul. După ce clienţii şi-au redus fondurile destinate publicităţii stradale, firmele de outdoor au fost nevoite să ofere discounturi tot mai mari.
Panotajul suferă de criză publicitară

Renumitul profesor american de relaţii publice Dennis Wilcox, citat de Cotidianul: „Ce «land of choice», poate «land of opportunity», oricum, doar nu sloganurile aduc turiştii!“. Când am revenit a doua oară în România m-am gândit că găsesc o ţară a oportunităţilor. Dar lăsaţi-vă de turism până ce nu vă faceţi infrastructura“.
Dennis Wilcox, un gigant al PR-ului: Lăsaţi-vă de turism!

"Faza de conservare înseamnă un fel de moarte clinică în mediul online”, spune Mugur Pătraşcu, managing partner al agenţiei digitale iLeo, parte din grupul Leo Burnett, citat de Business Standard. Acesta vede o revenire a acestui segment undeva la începutul anului 2011.

Potrivit lui Pătraşcu, unul dintre motivele care a dus la scăderea numărului de campanii de publicitate online este şi acela că timpul scurs nu a fost îndeajuns ca să creeze o cultură în mediul online. Mugur Pătraşcu spune că, în ceea ce priveşte cifra de afaceri la nouă luni, agenţia pe care o conduce a înregistrat o scădere de 20%.
Pătraşcu, iLeo: În 2009, numărul campaniilor s-a redus la jumătate

Un PR eficient presupune mai mult decât fursecuri de conferinţă de presă şi Fanta caldă, susţine Şerban Alexandrescu, director de creaţie Headvertising, într-un material realizat de HotNews. "Limbajul încărcat de cuvinte pompoase şi oficiale, declaraţii care nu spun nimic, lipsa factorului uman şi mai ales lipsa empatiei şi a relevanţei în comunicare sunt greşeli ale PR-ului, în general, însă în online ele devin şi mai evidente", susţine Eliza Rogalski.
Eliza Rogalski şi Şerban Alexandrescu despre trecerea de la PR-ul de conferinţă la PR-ul online interactiv

steve-clayPremiat la D&AD, Cannes, One Show, One Show Design, CLIO, London International Awards, New York Festivals, John Caples, Communication Arts, AdFest şi Spikes, Steve Clay îşi propune să imprime un nou tonus produsului creativ Lowe, scrie IAA. Este noul director de creaţie. După Canada, Hong Kong, Malaezia, Singapore şi Filipine, Steve Clay s-a alăturat echipei Lowe România în luna iunie a acestui an.
Steve Clay este noul Executive Creative Director de la Lowe & Partners

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus