Skip to main content

Revista presei media – 22 octombrie

 

Publicitate

cezar-burlanCezar Burlan, Director de Vânzări Publicitate al Sanoma Hearst România, părăseşte compania. Informaţia a fost confirmată, pentru Wall-Street, de către Els Loesberg, CEO Sanoma Hearst România. “Ne aflăm deja în mijlocul interviurilor pentru a-i găsi un înlocuitor”, a spus Loesberg, adăugând că noul director de vânzari de publicitate va fi o persoană din afara companiei.

Burlan a coordonat vânzările de publicitate ale Sanoma Hearst România începând din august 2004. Anterior, a fost advertising sales director la Pro Sport (2000-2003), după ce a ocupat aceeaşi funcţie în cadrul Publimedia, în perioada 1998-2000.

Directorul de vânzări al Sanoma Hearst părăseşte compania

Nouă din zece consumatori britanici nu ar plăti niciodată pentru informaţii publicate online, indiferent cât de ieftin ar fi accesul la acestea, potrivit unui nou studiu realizat de Lightspeed Research, citat de MediaWeek şi preluat de Hotnews. Sursa comentează că raportul constituie o provocare pentru decizia magnatului Rupert Murdoch de a introduce plata pentru conţinutul postat online de publicaţiile şi televiziunile News Corp, care deţine în Marea Britanie The Sun, The Times şi Sky News.
Studiu: Nouă din zece consumatori britanici nu ar plăti pentru ştiri online

Felul cum este alocată publicitatea de stat va fi dezbătut într-o conferinţă adresată responsabililor de achiziţii publice şi relaţii publice ai autorităţilor locale, ce va fi organizată în noiembrie de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) şi Freedom House, anunţă Hotnews. Evenimentul face parte dintr-un proiect în cadrul căruia va fi actualizat şi Ghidul de bune practici privind achiziţiile publice de publicitate şi în urma căruia va fi înaintat guvernului un memorandum de amendare a legilor în domeniu.
Proiect BRAT-Freedom House pe tema profesionismului în alocarea publicităţii de stat

O iniţiativă legislativă privind pluralismul în presă, ce propune limitarea concentrării de proprietate în industria media din UE, a fost respinsă, la limită, miercuri, în Parlamentul European, informează AFP, citată de Adevărul şi Hotnews. Eşecul adoptării propunerii legislative, care îl viza în mod direct pe Silvio Berlusconi, a fost primit cu aplauze de conservatorii din PPE, familia politică a premierului italian.
Adevărul: Legislaţia privind pluralismul în presă, un eşec în Parlamentul European
Hotnews: Legislaţia europeană privind pluralismul în presă, blocată în PE

Un studiu realizat de compania Avangarde plasează ziarul Adevărul lider, ca percepţie, între publicaţiile din România, înaintea Jurnalului Naţional şi a Evenimentului zilei, scrie ...Adevărul. Studiu Avangarde despre percepţia românilor asupra presei autohtone arată că 25% din repondenţi consideră că cel mai de încredere ziar cotidian este Adevărul.

La rândul său, Jurnalul naţional a fost nominalizat de 22% din cei chestionaţi, Evenimentul zilei, de 20%, iar Gândul, de 18%.
„Adevărul“, cel mai de încredere cotidian

Traficul de publicitate prin poştă a scăzut cu 40% în 2008, trendul descendent continuând şi în acest an, când se aşteaptă un declin de peste 30% pe piaţa românească, în contextul reducerii bugetelor de marketing, scrie Business Standard. Materialele publicitare trimise prin poştă rămân însă cel mai important canal de marketing direct, cu o pondere de 35% din activitatea de acest gen.
Publicitatea prin poştă scade dramatic, e-mailul câştigă teren

Criza economică a schimbat ierarhia categoriilor de advertiseri pe indoor şi o mare parte din piaţa de media, în general, s-a bazat pe categoria bunurilor de larg consum, unul dintre sectoarele cel mai puţin afectate, este de părere Eduard Petrescu, managing director al companiei de publicitate indoor Invent Media, citat de Business Standard. În acelaşi timp, preţurile au scăzut cu 30-50%, în funcţie de clienţi, de numărul de spaţii achiziţionate şi de perioada campaniei.
Criza schimbă ierarhia advertiserilor indoor şi scade preţurile cu 30-50%

TVR organizează o licitaţie publică în vederea achiziţionării de servicii de transmisie date, contract estimat la 2 mil. lei (470.000 euro), fără TVA, scrie Daily Business. Contractul ce urmează a fi atribuit prevede mai exact servicii de transmisie date tip Video Over IP.
SRTv cumpără servici de transmisii date de 470.000 euro

Online-ul aduce viteză mai mare şi costuri reduse în marketingul direct, însă ele aduc cu sine pericolul de a face lucruri de mântuială, spune specialistul în marketing John Griffiths. Barry Larson, head of strategy - media Royal Mail, spune, la rândul său, că media interactivă schimbă modul în care se practică marketingul direct, dar nu şi conţinutul acestuia. Un interviu cu ei, pe WebPR.
Specialişti în marketing direct: Online - viteză mai mare, costuri mai mici şi riscul lucrului de mântuială. Se schimbă platforma, nu şi conţinutul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus