Skip to main content

Revista presei media – 10 noiembrie

 

Publicitate

bogdan-chirieac-si-srs-evzPreşedintele Agenţiei Naţionale de Integritate (ANI), Cătălin Macovei, şi jurnaliştii Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chireac sunt protagoniştii unei înregistrări realizate pe ascuns, făcută ieri publică de cotidianul Curentul. Din înregistrare s-ar putea înţelege că preşedintele ANI, dus de către Bogdan Chireac la o întâlnire cu Roşca Stănescu, a fost şantajat pentru a furniza informaţii despre conturile din străinatate ale miniştrilor PDL Adriean Videanu, Vasile Blaga şi Radu Berceanu, scriu România liberă şi Evenimentul zilei.

Dialogul are loc de pe poziţii clare: SRS îi declară de la bun început interlocutorului Macovei că „nu are o simpatie” faţă de el şi-l acuză că a făcut „negustorii” cu instituţia pentru a-şi păstra funcţia. Convorbirea oscilează între un presupus contract de împrumut de la cămătari semnat de Macovei în calitate de martor şi sugestii de investigaţii ale ANI asupra conturilor unor „grei” ai PDL. (foto: EVZ)
EVZ: Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac stabilesc priorităţile Integrităţii
RL: Munitie electorala de la ANI: conturile lui Blaga, Videanu si Berceanu

Problema reglementării utilizării internetului nu trebuie lăsată statului, ci utilizatorilor, a spus, marţi, preşedintele Traian Băsescu, la Forumul Global al Bloggerilor, notează HotNews. "Consider că tehnologia trebuie să fie un instrument, o fereastră prin care cetăţenii privesc la stat şi la acţiunile lui şi nu un mijloc prin care cetăţenii sunt supravegheaţi de propriul lor stat", a argumentat preşedintele.

Bloggerii ar trebui să fie responsabili faţă de informaţia pe care o propagă pe internet şi să creeze un set de reguli care să reglementeze acest tip de comunicare, este îndemul preşedintelui Traian Băsescu către internauţii din circa 30 de ţări sosiţi la Bucureşti, relatează şi Business Standard.
Hotnews: Traian Basescu la Forumul Global al Bloggerilor: Internetul trebuie reglementat de utilizatori, nu de stat
Business Standard: Mesajul lui Băsescu către bloggeri: Fiţi responsabili!

Potrivit statisticilor furnizate de compania de web development TreeWorks, actualul preşedinte Traian Băsescu este liderul prezenţelor pe bloguri, arată o analiză din Financiarul. Astfel, candidatul Partidului Democrat-Liberal a fost menţionat pe bloguri în ultimul an (9 noiembrie 2008-9 noiembrie 2009) de 15.607 ori. În top urmează Gigi Becali, cu 10.661 de apariţii, Mircea Geoană, cu 5.508 apariţii, Crin Antonescu, cu 4.580 de apariţii, Sorin Oprescu, cu 2.452 de apariţii şi Corneliu Vadim Tudor, cu 1.582 de apariţii.
Doar trei dintre cei 12 candidaţi la Preşedinţie nu sunt prezenţi pe principalele reţele sociale

financiarul-candidati-pe-bloguri-treeworks

Operatorii de cablu au pierdut clienţi şi au încasări mai slabe ca anul trecut, iar problemele legislative şi atitudinea faţă de client împiedică această industrie să treacă mai bine criza economică, spun oficialii din industrie reuniţi la cea de-a 14-a ediţie a Convenţiei Naţionale de Cablu, informează Financiarul.
Cabliştii sunt mai afectaţi de criză decât operatorii de satelit

Clubul Român de Presă semnalează faptul că activitatea distribuitorului de presă Network Press Concept (fostul Rodipet) rămâne în continuare blocată, după preluarea acestuia de către Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), transmite Mediafax, citată de HotNews. CRP avertizează, de asemenea, că această situaţie generează efecte nefaste asupra activităţii companiilor de presă.
Rodipet este în continuare in blocaj, AVAS nu şi-a respectat angajamentele - avertizează CRP

Un specialist cu 20 de ani experienţă în advertising şi comunicare, Susan Rice-Lincoln, îndeamnă companiile să devină "mai umane" în comunicare şi să aibă curajul de a experimenta reţelele sociale. Mai multe sfaturi într-un interviu IAA. “Nu cred că social media se pretează companiilor. Ele nu sunt obişnuite cu o asemenea comunicare. Decenii la rând companiile au fost interesate în a-şi transmite mesajele către public fără să le intereseze ce cred oamenii despre produsele lor. Ele vroiau doar să vândă, nu să intre în dialog cu consumatorii”.
Susan Rice-Lincoln: Fiţi primii care folosesc social media, pentru că riscul de a greşi nu este atât de mare

Traversăm o perioadă în care principala provocare a PR-ului este recâştigarea încrederii. În cazul specific al mediului politic, încrederea poate fi construită printr-un proces de comunicare pe termen lung, cu promisiuni care să crească în importanţă gradual, pe masură ce cele mai mici sunt îndeplinite, consideră Richard Linning, vicepreşedinte al International Public Relations Association (IPRA), notează Wall-Street.
Cum poţi câştiga încrederea electoratului - sfaturile unui profesionist în PR

SMARK, una dintre componentele diviziei de new media F5 (Realitatea-Caţavencu), continuă seria evenimentelor dedicate comunităţii profesioniştilor de marketing cu SMARK KnowHow Series: Marketing Research 2010, anunţă Cotidianul. Conferinţele vor avea loc pe 26, 27 şi 30 noiembrie. Evenimentul va reuni invitaţi internaţionali şi locali pentru a puncta câteva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetării de marketing în contextul actual.
Conferinţa Marketing Research 2010: Cel mai important eveniment dedicat cercetării de marketing din România

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus