Skip to main content

Revista presei media – 9 noiembrie

 

Publicitate

Devenim primitivi” - explică psihologii apetenţa publicului pentru emisiunile „cu intrigi de viaţă”, care abundă la televiziunile româneşti. Evenimentul zilei a realizat o analiză a reality-show-urilor din România.

Audienţele reality-show-urilor rămân stabile chiar şi după mai multe sezoane, în ciuda faptului că majoritatea televiziunilor care le găzduiesc „strică suspansul” anunţând că poveştile de dragoste, ură, invidie sau alte intrigi care dau savoare fiecărui episod sunt refăcute cu actori angajaţi, şi nu cu personaje reale.


Reality-show-urile creează dependenţă

thomas-landolt"Business-ul online se îndreaptă spre un model bazat pe performanţă. Vom încerca să ne dezvoltăm mai departe reţeaua în această direcţie", în condiţiile în care criza accelerează "tendinţa către mediile digitale", afirmă pentru HotNews Thomas Landolt, CEO ARBOmedia AG şi şef peste operaţiunile internaţionale ale grupului Goldbach Media. Publicitarii doresc să plătească pentru rezultate, pentru performanţă, nu pentru cifre generale de audienţă, spune el. (foto: Goldbach Media, via Hotnews)
Thomas Landolt, ARBOmedia: Criza accelerează tendinţa deja existenţa spre mediile digitale

Eventuala prelungire a crizei politice şi continuarea ei cu alegeri anticipate vor influenţa puternic piaţa media autohtonă, consideră Silviu Ispas, preşedintele Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), citat de Business Standard. Acest scenariu ar putea agrava declinul publicităţii în print, până la finele anului, la mult peste 50%.
Prelungirea crizei politice poate bloca industria de publicitate

Cel mai premiat film din industria cinematografică autohtonă, “4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile”, regizat de Cristian Mungiu şi distins cu Palme d’Or la Cannes, se află pe locul 14 în topul celor mai bune 100 de filme ale deceniului, realizat de publicaţia britanică Times, notează Business Standard şi Gândul.

Pelicula lui Mungiu a reuşit să surclaseze producţii distinse cu Premiul Oscar, printre care Brokeback Mountain (locul 17), Gladiator (locul 32), Lost in Translation (locul 39) sau The Lord of the Rings: The Return of the King (locul 50). Despre top scrie şi Wall Street.

Business Standard: Filmul lui Mungiu, printre cele mai bune ale deceniului
Gândul: „4, 3, 2“ al lui Cristi Mungiu: locul 14 în topul The Times
Wall-Street: "4, 3, 2", printre cele mai bune filme ale deceniului

Ziarul The New York Times dedică în ediţia din 7 noiembrie, la secţiunea Călătorii, un amplu material despre Bucovina, scrie Cotidianul. Autoarea Ruth Ellen Gruber descrie plastic frumuseţile zonei, peisajele şi mănăstirile care au fascinat-o în drumul ei prin România. Jurnalista de la New York Times a ajuns în Bucovina pentru a face o documentare despre arta mormintelor evreieşti.
„New York Times“: Gura Humorului, locul în care arta şi credinţa se reunesc

Veniturile Playboy Enterprises au scăzut cu 14 milioane de dolari, în al treilea trimestru al acestui an, potrivit publicaţiei britanice MediaWeek, citată de Business Standard. Compania a obţinut în trimestrul al treilea venituri de 56 milioane de dolari, faţă de 70,4 milioane de dolari în perioada similară din 2008.
Publisherul Playboy, afectat de criză

Cea mai cunoscută bloggeriţă din Cuba, Yoani Sanchez, a fost reţinută şi bătută sâmbătă noaptea, de poliţişti în civil din Havana. Totul s-a întâmplat după ce un înalt responsabil de la Vatican a declarat, în timpul unei vizite în Cuba, că blogul ei are un impact major asupra societăţii, informează AFP, citată de Hotnews.
Cea mai cunoscută bloggeriţă din Cuba a fost bătută de poliţie, la Havana, după ce Vaticanul i-a lăudat textele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ionut ionut
    dar audientele nu le mai publici>?

Trimite un comentariu

sus