Skip to main content

Revista presei media - 14 ianuarie

 

Publicitate

virgil-iantu1Virgil Ianţu explică într-un interviu pentru Jurnalul Naţional, de ce s-a văzut nevoit să părăsească postul Prima TV, după aproape zece ani de colaborare şi vorbeşte despre starea jalnică la care au ajuns producţiile TV din România: "Eu nu pot apărea în producţii făcute cu doi lei sau în producţii care nu mă reprezintă absolut deloc. Pentru că mi s-a propus să fac o emisiune de genul ăsta, dar am refuzat-o". Prezentatorul a primit deja oferte din partea câtorva posturi de televiziune.
Virgil Ianţu: "Nu mă pot identifica cu producţii ieftine, vulgare"

Ediţia de sâmbătă a Jurnalului Naţional şi suplimentul Jurnalul casei nu vor mai apărea pe piaţă începând cu 16 ianuarie, au declarat reprezentanţi ai cotidianului, citati de Mediafax. Pe acest subiect au scris Daily Business, România Liberă, HotNews şi Adevărul.

Magdalena Zander şi Gabriel Boacă, până în toamnă director executiv, respectiv director de vânzări la Intact Interactive, lansează o nouă regie de publicitate online, Digital4. Echipa noii regii este formată din şase oameni şi începe lucrul cu un portofoliu iniţial de peste 30 de site-uri, portofoliu care va fi prezentat oficial în perioada următoare. Digital4 s-a conturat ca proiect anul trecut, când au început primele discuţii cu potenţialii parteneri din rândul publisherilor online. Mai multe puteţi afla din interviul oferit de Magda Zander şi Gabriel Boacă pentru HotNews.ro.
Foştii şefi de la Intact Interactive lansează o nouă regie de publicitate online, Digital4

Agenţia Naţională de Integritate (ANI) a hotărât să-l dea în judecată pe jurnalistul George Lăcătuş, în urma unui articol publicat de acesta, marţi, în cotidianul 'România liberă', care ar fi adus instituţiei "un serios prejudiciu de imagine", informează HotNews, care citează un comunicat remis de agenţie.
ANI dă în judecată un jurnalist de la 'România liberă' pentru denigrare

În 2009, an de criză, au fost lansate în Europa peste 245 de noi posturi TV, în timp ce aproximativ 220 de televiziuni şi-au încetat emisia, noteaza HotNews şi Daily Business care citează un studiu al European Audiovisual Observatory, realizat cu ajutorul bazei de date Mavise, a Comisiei Europene. Cele mai multe dintre canalele nou lansate sunt de sport (38 de posturi), urmate de televiziunile pentru copii (17). La finele lui 2009, difuzau programe peste 7.200 de posturi TV europene.
Peste 245 de televiziuni lansate în Europa, în 2009, în pofida crizei financiare
Numărul televiziunilor din Europa a crescut în 2009 până la 7.200 de posturi TV, în ciuda crizei financiare

Două spoturi realizate de Publicis România pentru Orange şi unul pentru OMV-Petrom au rulat anul trecut pe televiziunile din Bosnia, Armenia şi Republica Moldova.
Publicis România a exportat campanii pentru Orange şi OMV

DDB, Proximity, Headvertising, Odyssey, Tempo Advertising şi Heat Advertising sunt cele 6 agenţii româneşti care s-au înscris în cursa internaţională pentru realizarea campaniei globale de comunicare a IAA World Service Center, relatează IAA.ro.
A avut loc debriefing-ul pentru campania globală de comunicare a IAA World Service Center

De când a renunţat la difuzarea de publicitate, televiziunea Naţională Spaniolă TVE a câştigat audienţă. Conform agenţiei de presă EFE în primele zece zile ale acestui an, practic de când a început campania anti-publicitate, audienţa a crescut cu 2,9%, faţă de datele înregistrate în luna decembrie a anului trecut, noteaă Adevărul.
Televiziunea spaniolă câştigă audienţă renunţând la publicitate

Criza economică şi-a pus amprenta şi pe cel mai aşteptat eveniment din sportul nord-american, respectiv Super Bowl, determinând scăderea preţului alocat cumpărării de spaţiu publicitar, scrie Financiarul, care citează The Washington Post. Cu toate acestea, reclamele TV din timpul transmisiilor Super Bowl continuă să rămână cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Pentru prima dată în 23 de ani, compania Pepsi nu îşi va face reclamă la bauturile sale în cadrul evenimentului Super Bowl, preferând promovarea pe internet în locul celei pe TV.
Super Bowl ramane cel mai scump moment publicitar pe TV

Societatea Americană de Dialecte (ADS), grup care studiază modificările limbii engleze, a anunţat că "tweet" (n.r. - ciripit, denumire dată mesajelor trimise prin reţeaua socială Twitter) este cel mai utilizat cuvânt din 2009, iar "Google" a fost desemnat cuvantul ultimilor zece ani, scrie Wall-Street care citează ComputerWorld.
Google - cel mai folosit cuvânt din deceniul trecut

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • am eu o banuiala ca Virgil Ianţu ori o sa prezinte "România... Got Talent!" ori va face parte din juriu!

Trimite un comentariu

sus