Skip to main content

Revista presei media - 19 februarie

 

Publicitate

Alexandru Sassu, preşedintele-director general al TVR, vorbeşte, într-un interviu acordat Mediafax, despre votul negativ primit miercuri de raportul de activitate pe 2008 al SRTv în Comisiile de Cultură, spunând că, dacă va fi demis din funcţie, nu este tentat să se reîntoarcă în politică.

Dacă e o bătălie pentru televiziune este o victorie. Dacă ar fi o bătălie pentru independenţa presei, este o înfrângere”, a răspuns Sassu la întrebarea dacă se poate considera că votul din Comisii este o victorie a PDL şi a preşedintelui Traian Băsescu.

INTERVIU: Alexandru Sassu: Dacă voi fi demis de la TVR, nu cred că voi reveni în politică

După respingerea raportului de activitate al SRTv, în Comisiile de Cultură ale Parlamentului, dacă şi plenul votează la fel, zilele lui Sassu la cârma instituţiei sunt numărate. Rodica Culcer, Andreea Pora şi Florin Călinescu sunt numele vehiculate, zilele acestea, ca posibili succesori ai lui Alexandru Sassu la şefia televiziunii publice.

"Nu neg c-am vorbit cu nişte cetăţeni... De principiu, n-aş respinge, nu e vorba să conduc Aeroportul Otopeni sau Ministerul Industriilor, la televiziune cred că mă pricep. Dar o poziţie clară voi avea când vom trece de etapa un nume printre alte nume", a declarat Florin Călinescu pentru Gândul.
Florin Călinescu: „M-aş băga să fac performanţă cu TVR”. Vezi ce spun "variantele" Pora şi Culcer

Renegocierea în regim de urgenţă a CCM pentru ramura mass-media, cerută de PPR şi Patronatul Romedia este neviabilă şi incorectă pentru angajaţi, consideră MediaSind, informează Adevărul şi Mediafax.

La 27 februarie, Anca Turcaşiu dă startul emisiunii "Iubesc România", care se va difuza în fiecare sâmbătă, la Kanal D. În concurs, de la ora 20:30, vor intra două echipe de celebrităţi, în frunte cu câte un căpitan, care se vor înfrunta pe parcursul a 6 probe în care vor încerca să-şi demonstreze "patriotismul", răspunzând la întrebări şi încercând să treacă mai multe probe "tipic româneşti", informează Jurnalul Naţional.
Arşinel şi Marius Urzică îşi demonstrează patriotismul la postul turcesc

Portalul autohton de conţinut video Trilulilu.ro a anunţat "un upgrade major", iniţial în varianta beta, în urma căruia compania a introdus o monedă virtuală (crocozaur) ce urmează să genereze venituri de circa 10% din afacerile totale ale companiei, scrie Daily Business, care citează informaţii făcute publicte de oficialii Trilulilu.ro.
Trilulilu.ro introduce moneda virtuală. "Crocozaurul" ar putea genera 10% din afacerile companiei

Deşi marile companii media caută modalităţi de a-şi creşte veniturile online, un nou studiu arată că 85% dintre internauţi cred că gratuitatea conţinutului online ar trebui să fie păstrată. Potrivit unui sondaj al companiei de cercetare Nielsen, utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru filme, jocuri sau muzică, însă mai puţin pentru ştiri, blog-uri şi clip-uri create de utilizatori, informează Wall-Street şi Daily Business.

Google a anunţat că va extinde la nivel global serviciul Living Stories, realizat iniţial în parteneriat cu New York Times şi Washington Post, ca parte a strategiei companiei de a-şi îmbunătăţi relaţia cu publisherii, devenind "open source", relatează Daily Business şi Mediafax, care citează Media Guardian. Serviciul grupează toate materialele publicate de un ziar despre un anume subiect.

Fundaţia Wikimedia, care asigură funcţionarea enciclopediei colaborative online Wikipedia, a primit o donaţie de două milioane de dolari din partea Google, sumă care îi va permite să finanţeze operaţiunile curente şi să investească în infrastructuri tehnice, notează Mediafax şi Daily Business.

Muvix, MediaDirect., Filmbox – 3 servicii de închiriere digitală de film au fost lansate pe piaţa din România în doar 3 luni. Iar acum Cinemagia şi Prooptiki au confirmat pentru Money.ro că vor inaugura în următoarea perioadă noi platforme de streaming online de filme on demand.
Industria video se mută pe internet. Ţineţi aproape

În primele cinci zile de difuzare a Jocurilor Olimpice (JO) de iarnă de la Vancouver, postul TV NBC a înregistrat o audienţă de aproximativ 138 de milioane de telespectatori, în creştere cu 22% faţă de audienţa TV înregistrată de JO de la Torino, din 2006, scrie Financiarul, care citează Reuters.
Audienţă-record pentru JO de la Vancouver 2010

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus