Sâmbătă, 27 martie, începând cu ora 20.30 toata lumea ar trebui să stingă lumina. De ce? Pentru că este ora pământului.
Ogilvy este agenţia de publicitate care va încerca să convingă cât mai mulţi români să participe la Earth Hour, cea mai mare manifestare de mediu din toate timpurile. Pentru asta, Ogilvy a realizat o campanie de publicitate care conţine două spoturi TV şi mai multe printuri.
Iată unul dintre spoturi:
[flashvideo filename=video/WWF-JAPONEZI.flv /]
La iniţiativa WPP, organizaţia care coordonează de 4 ani campania globală, vor participa peste 90 de ţări.
În continuare puteţi vedea câteva printuri realizate de Ogilvy pentru evenimentul din 27 martie.
Ideea creativă a campaniei:
“Campania porneşte tocmai de la anvergura globală a evenimentului şi ilustrează modul în care diferite naţiuni sting lumina de Earth Hour, combinând ingenios, cu umor şi angajament, stereotipuri culturale şi clisee identitare şi apelând la mândria naţională ca invitaţie şi resort pentru ca şi românii să arate lumii intregi cum sting la randul lor lumina”, se arată într-un comunicat semnat de Ogilvy.
Despre Ogilvy:
Ogilvy&Mather este o agenţie de publicitate full service, prezentă pe piaţa din România din 1994. Printre clienţii Ogilvy se numără clienţi precum: Kraft Foods Romania, COSMOTE/Germanos, Heineken Romania, Millenium Bank, Lenovo, WWF. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine grupului de comunicare WPP.
Carmen Andronache
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
:P
Probabil concurentii producatorilor de energie electrica, sau ecologistii pomanagii.
Miine-poimiine parca vad ca o sa ii protesteasca si cei de la ApaNova sa faca reclama prin care sa se faca apel la cresterea consumului de apa!!!