Skip to main content

Românii au talent, scădere faţă de săptămâna trecută

 

Scădere pentru Românii au talent în această săptămână, faţă de ediţia trecută.

Publicitate

La nivel urban, minusul este de peste 300.000 de telespectatori pe minut. La nivel naţional, scăderea este de peste 600.000 de persoane.

Audienţele, în continuare:

  • 1,58 milioane de telespectatori din mediul urban erau în fiecare minut pe Pro TV, la Românii au talent, în ediţia de ieri, 27 aprilie. Este o scădere de peste 300.000 de telespectatori faţă de show-ul de săptămâna trecută, când media era de 1,91 de mimiloane de persoane. Antena 1 a avut pe intervalul de la Românii au talent o medie de 446.000 de telespectatori, o scădere de 23.000 de telespectatori faţă de săptămâna trecută.
    • Vârful de audienţă la nivel urban: 2,25 milioane de telespectatori (21,4 rating), la ora 22.14
  • Segmentul comercial: Din totalul publicului Pro TV pe intervalul Românii au talent, 833.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (15,2 rating pe acest target). Comercialul pe Antena 1: 205.000 de telespectatori pe minut (3,8 rating).

Audienţa posturilor TV vineri, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:

1. Pro TV: 1.585.000 de telespectatori (15,1 rating)
2. Antena 1: 446.000 (4,2)
3. Antena 3: 299.000 (2,8)
4. TVR 1: 183.000 (1,7)
5. Acasă TV: 167.000 (1,6)

(P) Vrei să asiguri creditul obţinut de partenerul din străinătate pentru achiziţionarea produselor şi serviciilor furnizate?

La nivel naţional, scăderea faţă de săptămâna trecută a fost de peste 600.000 de telespectatori pe minut. Astfel, ieri, 27 aprilie, la Românii au talent erau aproape 2,8 milioane de telespectatori, faţă de 3,4 milioane săptămâna trecută.

Vârful la nivel naţional: 4,03 milioane de telespectatori, la 22.14. (săptămâna trecută, în acelaşi minut erau peste 5 milioane de telespectatori).

Audienţa posturilor TV vineri, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:

1. Pro TV: 2.788.000 de telespectatori
2. Antena 1: 754.000
3. TVR 1: 497.000
4. Antena 3: 430.000
5. Acasă TV: 228.000

Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • macane in alta parte pt ca de joi pana sambata-duminica e destuuuuul de aglomerat prin supermarketuri,chiar daca 'e criza' si am motive obiective cand zic asta....nu vreau sa mai iau la hartza
  • Asa este era de asteptat mai toti sintem pe la mare , mai toti sarbatoresc 1 mai si foarte adevarat cu schimbarea guvernului ........
  • jeguri, de ce? fiindca nu le da bani antenelor?
    pentru mine jeguri ar fi daca ar da bani antenelor
    majorat abonamentul ? factura apare pe 20 mai nu mai dezinforma.
  • Eh, si in supermarket a fost ceva mai multa lume saptamana asta, in intervalul de timp in care s-a difuzat emisiunea.
    Eu prefer sa merg la supermarket vineri seara pentru ca de obicei nu este aglomerat :).
  • nimeni,rcs a majorat deja abonamentul pt.acasa gold.niste jeguri
  • acasa tv reuseste de ani de zile sa se mentina in top 5.
    pana acum 3 ani, se batea la locul 2.
    2-3 din telenovele si doua jurnale tabloide e ceva.
    The magic of pro s-ar putea spune.

    Vine tare Kanal D din spate, insa e greu sa intri pe un segment care si-a fidelizat publicul pe segmentul acela orar.
  • nu stiu de ce in fiecare an pe timp ce se apropie vara au scaderi de audienta la toate televiziunile, scadere va fi si la editia urmatoare de pe 4 mai urmand ca pe 11 la finala sa fie o urcare dar nu foarte mare.
  • Avand in vedere schimbarile din lumea politica,se explica oarecum scaderea.
  • Este firesc să existe anumite fluctuații... Să nu uităm că foarte mulți români au plecat în minivacanța de 1 mai... Chiar și astfel, audiența este foarte mare. Merită! Este un show foarte reușit.
  • Era de asteptat caderea de audienta la show, caderea guvernului a tinut poporu cu gura cascata la posturile de stiri !

Trimite un comentariu

sus