Skip to main content

EXCLUSIV. Câţi bani a făcut Pro TV din finală şi cine au fost clienţii de publicitate

 

Foto: Adi Piclisan, Mediafax Foto

Publicitate

Audienţa finalei Atlhetic Bilbao - Atletico Madrid se va vedea şi în încasările de publicitate ale Pro TV. Paginademedia.ro a estimat la cât se ridică aceste sume, după audienţa reclamele din seara partidei (aşa numitele puncte de audienţă - GRP-uri). Este vorba de câteva sute de mii de euro.

Analiza arată că, dintre clienţii de publicitate, cei mai vizibili au fost operatorii de telecomunicaţii: Vodafone, Orange şi Cosmote.

Datele, în continuare:

Reclamele dinaintea meciului, din timpul partidei, dar şi cele care au urmat au fost urmărite de public, ceea ce se traduce în vânzări de publicitate.

Paginademedia.ro estimează că publicitatea încasată de Pro TV în seara meciului, incluzând Ştirile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar şi festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro.

Cifrele se bazează pe audienţa reclamelor difuzate, generate de ratingul ridicat al partidei (o medie de 2,6 milioane de telespectatori la nivel urban şi de peste 4 milioane la nivel naţional). Audienţa finalei, pe Paginademedia.ro, AICI.

Vodafone, Orange şi Cosmote, cei mai vizibili clienţi

Cel mai vizibil client a fost Vodafone. Paginademedia.ro estimează bugetul operatorului de telefonie pentru acest meci la aproximativ 40.000- 50.000 de euro. O sumă apropiată a investit şi Orange, potrivit calculelor Paginademedia.ro.

Lista celor mai importanţi clienţi din seara finalei Europa League:

1. Vodafone
2. Orange
3. Cosmote
4. Heineken
5. Romtelecom
6. Romaqua Group Borsec
7. Dacia Group Renault
8. Altex
9. Renault România
10. Unilever

Alţi clienţi de publicitate din finală: General Motors, Intersnack, Lidl, Ford - Romcar, Coca-colaIntersport, Kraft Foods, Procter & Gamble, Chipita şi Boromir.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus