Skip to main content

T-Mobile reîncepe campania de ridiculizare a lui AT&T

 

Publicitate

După ce încercarea companiei AT&T de a cumpăra T-Mobile a eşuat, cea din urmă a dat din nou drumul unor reclame care ridiculizează performanţele celei dintâi.

Cea mai nouă reclamă video înfăţişează un bărbat pe motocicletă, reprezentând iPhone-ul 4S în reţeaua AT&T, care este depăşit în mare viteză de o motociclistă simbolizând reţeaua 4G a lui T-Mobile.

Campania asemănătoare de anul trecut a fost întreruptă atunci când au început discuţiile privind cumpărarea lui T-Mobile de către AT&T. Tranzacţia nu s-a încheiat, dearece autorităţile de reglementare în domeniu au precizat că ea ar reduce concurenţa pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă din SUA. Contractul ar fi avut valoarea de 39 de miliarde de dolari.

Între anunţul deal-ului şi eşecul lui, T-Mobile a avut de suferit la nivelul imaginii companiei. Acum, firma încearcă să se reabiliteze şi a ales metoda comparaţiei cu celălalt gigant de pe piaţă. T-Mobile a lansat o secţiune dedicată campaniei pe site-ul oficial.

Autor: George Hari Popescu george.haribicla.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus