Skip to main content

Agenţiile din Clubul de Media, controlate de Consiliul Concurenţei

 

Publicitate

Descindere fără precedent săptămâna trecută la cele 10 agenţii de media care alcătuiesc Clubul de Media. Oficialii Consiliului Concurenţei au ridicat, într-un control inopinat, documente şi au copiat informaţii din calculatoare de la mai multe firme de media.

Este vorba despre Brand Programming Network, Initiative Media, MEC Romania, MediaCom, Mindshare, Optimedia, Starcom MediaVest Group, United Media, Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson), Zenith România.

Consiliul Concurenţei spune că descinderea a fost făcută în urma unei sesizări. Investigaţia se referă la o posibilă înţelegere între companiile active pe această piaţă, în vederea eliminării concurenţei la licitaţiile pentru atribuirea conturilor de publicitate.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, controlul vine după ce, la unele licitaţii din industria de media,  anumite agenţii, parte a Clubului de Media, au refuzat să participe dacă agenţia Media Investment, parte a The Group, era înscrisă în competiţie.

Contactat de paginademedia.ro, Zoltan Szigeti, preşedinte The Group, a declarat: „nu am depus plângere la Consiliul Concurenţei”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In sfarsit, cineva face ceva impotriva acestor structuri mafiote !
    Pacat ca nu se va lua nicio masura, banii pe care astia ii impart isi vor spune cuvantul.
  • era si cazul sa se intample asa. Dar, cu siguranta nu se va gasi nimic :)

Trimite un comentariu

sus