Skip to main content

Câţi români au văzut finala Splash – Vedete la apă. Cine a câştigat duelul Triple X – Splash

 

pepe-vedete-la-apa_Antena1

Publicitate

AUDIENŢE. Splash – Vedete la apă, show-ul de vară al postului Antena 1, a ajuns aseară la final. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele finalei de aseară, ce s-a întâmplat pe intersecţia cu filmul Triple X (cu Vin Diesel), de pe Pro TV, dar şi care au fost performanţele emisiunii în fiecare din cele şapte ediţii ale sezonului.

Finala, lider la oraşe, pe locul doi la nivel naţional

Splash, emisiune câştigată de Piticu’ de la Simplu, a fost cel mai urmărit program la nivel urban. La nivelul întregii ţării şi pe segmentul comercial, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV.

NAŢIONAL. Finala Splash – Vedete la apă a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,1 milioane de români. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post la care se uitau cu 150.000 mai mulţi români.

URBAN. Splash a fost pe primul loc la publicul urban: aproape 700.000 de orăşeni erau cu ochii pe finala de pe Antena 1. Pro TV a fost pe locul secund, la 70.000 de telespectatori distanţă.

SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial a fost al Pro-ului. Pe intervalul Splash, la Pro TV se uitau 398.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (7,1 rating). Finala Antena 1 a fost vizionată de 322.000 de telespectatori din targetul comercial (5,8 rating).

Audienţa posturilor TV duminică, 18 august, pe intervalul finalei Splash – Vedete la apă:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.239.000 telespectatori pe minut (6,5 rtg) Antena 1 692.000 (6,6)
Antena 1 1.086.000 (5,7) Pro TV 626.000 (6)
Acasa 625.000 (3,3) Antena 3 280.000 (2,7)
Antena 3 426.000 (2,2) Acasa 240.000 (2,3)
Prima TV 399.000 (2,1) National TV 180.000 (1,7)

Vin Diesel contra Splash. Cine a câştigat, Pro TV sau Antena 1?

Primele două locuri din clasamentul general al finalei s-au menţinut şi pe intersecţia cu filmul Triple X, în care Vin Diesel a fost actor principal: Antena 1 a luat oraşele, Pro TV a fost pe primul loc pe naţional şi pe targetul comercial.

Audienţa Pro TV şi Antena 1 pe intersecţia Splash – Triple X:

NATIONAL URBAN 18-49
Splash (Antena 1) 1.070.000 telespectatori pe minut (5,6)) 674.000 (6,4) 307.000 (5,5)
Triple X (Pro TV) 1.291.000 (5,6) 649.000 (6,2) 412.000 (7,4)

Prima emisiune Splash, cea mai urmărită din sezon

Debutul Splash, la începutul lunii iulie, a adus şi vârful de audienţă al concursului de sărituri prezentat de Pepe. Pe 7 iulie, la debut, aproape 1,5 milioane de români se uitau în fiecare minut la emisiunea de pe Antena 1. Prima ediţie a fost, de altfel, singura care a depăşit un milion de telespectatori şi în mediul urban.

Audienţa concursului Splash – Vedete la apă, ediţie cu ediţie:

NATIONAL URBAN
7 iulie 1.566.000 telespectatori pe minut (8,2 rtg) 1.102.000 (10,5)
14 iulie 1.228.000 (6,5) 844.000 (8)
21 iulie 1.088.000 (5,7) 712.000 (6,8)
28 iulie 993.000 (5,2) 640.000 (6,1)
4 august 1.105.000 (5,8) 629.000 (6)
11 august 1.019.000 (5,4) 628.000 (6)
18 august 1.086.000 (5,7) 692.000 (6,6)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iar au sarit postacii antenelor ca A1 e cea mai grozava, uitand sa precizeze faptul ca pe cei de la Pro taman segmentul comercial ii intereseaza, adica aia cu bani de cheltuit, nu mosii si babele care-si dramuiesc fiecare leut. D'aia iese mereu A1 invingatoare in noaptea de Revelion, pentru ca in mare parte cei care stau acasa sunt cei care nu au bani sa plece undeva in vacanta sau la restaurant sau pensionarii.
  • astazi la antena 1-20.30-film cu jean claud van damme........22.30-in puii mei
  • Ar fi interesant de vazut de rating a scos vara pe val de la tvr...o emisiune extrem de costisitoare...si e interesant cine va raspunde de esec...si cine va plati...a da, noi cu totii, prin taxa obligatorie radio-tv.
  • inca un kix marca jegantena1! telespectatorii au fost dezamagiti dupa prima editie, ca urmare audientele au fost pe o panta descendenta.
  • antenele sunt si pe digi , eu am digi si am toate canalele in afara de gsp , care oricum nu ii prea important
  • Nu inteleg cum Antena 1 poate fi lider in conditiile in care 1 din cei peste 6 milioane de abonati ai retelelor de cablu din Romania nu au acces la Antene...adica milionul cu antene DTH al [email protected]
  • Splash – Vedete la apă. a fost cel mai urmărit show de divertisment al verii
  • este una dintre cele mai bune emisiuni din romania.bravo lor si le urez mult succes.

Trimite un comentariu

sus