După trei ediții în care a fost pe locul doi în țară și la orașe, emisiunea Patru nunți și o provocare a fost pe primul loc la a patra difuzare pe Pro TV. A fost o emisiune specială, în care telespectatorii au văzut cununia și nunta unui cuplu gay. Mihai și Daniel s-au luptat cu celelalte mirese pentru premiu.
Cu nunta gay, Pro TV a fost pe primul loc pe toate targeturile: național, urban și comercial. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:
NAȚIONAL. Peste un milion și jumătate de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Patru nunți și o provocare. Audiența a fost cu aproape jumătate de milion de telespectatori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.
URBAN. Nunta gay a fost urmărită și la orașe. Aproape 850.000 de orășeni se uitau la Pro TV, cu aproape 300.000 mai mulți decât telespectatorii locului următor, Antena 1. COMERCIAL. Pro TV a fost pe prima poziție și pe segmentul comercial. La emisiune s-au uitat 578.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut (10,3 rating). Un sfert din tinerii care aveau televizoarele deschise aseară urmăreau nunta gay de pe Pro TV (25,1 cotă de piață).
Pe intervalul emisiunii, la Antena 1 se uitau 336.000 de telespectatori din acest segment (6 rating).
De altfel, și la două din celelalte ediții, Patru nunți a fost pe primul loc numai pe segmentul comercial.
Audiența posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare, la nivel NAȚIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.506.000 telespectatori pe minut | 7,9 | 16,1 |
Antena 1 | 1.033.000 | 5,4 | 11 |
Acasa | 791.000 | 4,2 | 8,4 |
Antena 3 | 506.000 | 2,7 | 5,4 |
TVR 1 | 501.000 | 2,6 | 5,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 845.000 telespectatori pe minut | 8,1 | 16,9 |
Antena 1 | 579.000 | 5,5 | 11,6 |
Acasa | 339.000 | 3,2 | 6,8 |
Antena 3 | 303.000 | 3,9 | 6,1 |
National | 231.000 | 2,2 | 4,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citește și:
- Prima ediție: Patru nunți, episodul 2: bară la bară cu Antena 1, pe primul loc la comercial
- Ediția a doua: Van Damme a făcut KO miresele de pe Pro TV. Patru nunți și o provocare, depășită pe național și de Acasă TV
- Ediție a treia: Emisiunea Patru nunți și o provocare rămâne pe locul doi în țară și la orașe, dar conduce pe comercial
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Au prins din zbor ideea ca e rost de promovare cu aceasta ocazie si isi fac foarte bine treaba.
N-am nimic cu nimeni si nu ii condam, dar sa promovezi homosexualitatea la ore de maxima audienta... mi se pare ca Pro TV a sarit mult prea mult calul doar de dragul audientei !
Si dracii cred in Dumnezeu si se infioara dar nu-L asculta si nu-i fac voia.....
Eu ma culc singur.
Nu confunda dragostea cu sexul.. sau cu dormitul.