Skip to main content

Liviu Dragnea amână curaţenia în publicitatea stradală până după anul electoral 2014

 

referendum biblioteca nationalaRegulile actuale privind publicitatea stradală vor rămâne în vigoare şi în anul electoral 2014, potrivit unui nou proiect de ordonanţă de urgenţă elaborat de Ministerul Dezvoltarii, deşi, de la 1 ianuarie, trebuia sa intre în vigoare o nouă lege care să impuna reguli mai stricte pentru a face ordine în domeniu, scrie HotNews.ro.

Publicitate

Ministerul condus de Liviu Dragnea a publicat proiectul de act normativ pe 10 decembrie, urmand ca partile interesate să poată depune observaţii timp de zece zile, însa documentul a fost inclus pe agenda sedinţei de guvern de ieri.

Legea adoptată de deputaţi în iunie a.c. prevede ca "mijloacele de publicitate autorizate pana la data intrarii in vigoare a prezentei legi (Legea nr. 185/2013 - n.r) pot fi menţinute pe amplasamentele autorizate până la data expirării contractelor de publicitate în curs, dar nu mai târziu de 1 ianuarie 2014".

Potrivit proiectului de OUG propus de Liviu Drangea, termenul de 1 ianuarie 2014 se prorogă până la data de 1 octombrie 2015.

Astfel, mijloacele autorizate pana acum pot ramane la locul lor si pe parcursul anului 2014, cand au loc alegeri europarlamentare si prezidentiale.

Motivele invocate de Liviu Dragnea pentru aceast proiect de act normativ sunt de ordin administrativ şi economic.

"Datorita termenului impus prin alin.(1) al art. 56 al Legii nr.185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, precum si al lipsei resurselor financiare si umane necesare, autoritatile administratiei publice locale se vor afla in imposibilitatea legala pentru derularea tuturor activitatilor ce deriva din competentele ce le-au fost atribuite de legiuitor,", spune, printre altele, Liviu Dragnea, potrivit HotNews.ro.

HotNews.ro mai semnalează faptul că "între adoptarea legii de către parlamentari (luna iunie) şi proiectul actual de OUG, pe piata de publicitate outdoor a avut loc una dintre cele mai mari tranzactii din ultimii ani: liderul pietei, Euromedia, a fost preluat de un grup de investitori romani".

Surse din domeniul publicitatii stradale au sustinut pentru HotNews.ro ca noii proprietari reprezinta o asociere transpartinica bine conectata politic si care ar fi apropiata si de parlamentarul PSD Sebastian Ghita, care nu si-a asumat, pana acum, implicarea in aceasta companie.

La începutul lunii octombrie, Paginademedia.ro scria, în exclusivitate, că firma Environment&Sport Development este controlată de un simpatizant al Iniţiativei România Liberală, iar George Nicolaie este directorul unei alte agenţii de publicitate care l-ar reprezenta pe deputatul Forţa Civică Dan Cristian Popescu, fost membru PNL, actual membru al Partidului Forţa Civică.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Traducere: nu putem schimba regulile in publicitatea stradală, tocmai acum când șeful șefului nostru, Dl . Sebastian Ghita a devenit proprietarul celui mai mare jucător din piața.
    Si da, corect, trebuie sa prostim prostii in campanie .
  • Poate reusim sa marim bugetul autoritatilor administratiei publice locale (text original - CCR) sa munceasca si dansii un pic mai eficient", a comentat Victor Ponta.

Trimite un comentariu

sus