Skip to main content

Cât a făcut ultimul episod din Las Fierbinţi. Cifrele de la Next Star şi Suleyman

 
Suleyman, Next Star si Las Fierbinti
Suleyman, Next Star si Las Fierbinti

Las-Fierbinti

Publicitate

Las fierbinţi a difuzat, joi seară, ultimul episod din acest sezon, într-o seară în care a concurat cu Suleyman (Kanal D) şi Next Star (Antena 1). Pe intervalele lor de difuzare, Next Star (Antena 1), Las Fierbinţi (Pro TV) şi Suleyman (Kanal D) au avut audienţe mai mici comparativ cu săptămâna trecută.

Cea mai mare scădere a fost înregistrată de Las Fierbinţi, care a ajuns aseară la ultimul episod din cel de-al cincilea sezon. Serialul de pe Pro TV a avut ieri cu peste 500.000 de telespectatori mai puţini decât săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale emisiunilor de joi, pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Serialul de pe Kanal D a avut o audienţă pe interval, la fel ca în cazul Las Fierbinţi, mai mică faţă de săptămâna trecută. Suleyman Magnificul s-a aflat pe locul doi în topul audienţei la nivel naţional, pe intervalul de difuzare.

- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau peste 1,2 milioane de români (în scădere cu 108.000 faţă de săptămâna trecută). Kanal D s-a clasat pe locul doi după Pro TV. În acelaşi timp, Pro TV avea o medie de peste 1,3 milioane (cu peste 400.000 mai puţin decât joia trecută), iar Antena 1, ocupanta locului trei, a înregistrat peste 1,1 milioane.

- La oraşe, Suleyman îşi păstrează poziţia a doua (cu 758.000 de telespectatori, în minus cu 74.000 de telespectatori faţă de săptămana trecută), însă după Antena 1, de această dată. Prima poziţie a fost a canalului din Băneasa (7740.000).

- Ca şi săptămânile trecute, pe segmentul comercial, sultanul a fost pe locul trei, cu 290.000 de telespectatori, după Pro TV şi Antena 1.

Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):

Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a scăzut în această săptămână sub pragul de două milioane de români, pe care îl atinsese joia trecută. Serialul de comedie i-a adus postului Pro TV prima poziţie în clasament, pe intervalul său de audienţă.

- Pe naţional, Las Fierbinţi a fost văzut de peste 1,5 milioane de români (în scădere cu circa jumătate de milion în comparaţie cu săptămâna trecută). Pe interval a urmat Kanal D, cu peste 1,2 milioane şi Antena 1, cu puţin peste 1 milion de telespectatori din întreaga ţară.

- Serialul a avut parte de o scădere de audienţă şi în privinţa publicului de la oraşe. Ultimul episod din Las Fierbinţi a fost urmărit de 861.000 de orăşeni, în scădere cu 122.000 de telespectatori, faţă de săptămâna trecută.

- Pe publicul comercial, serialul a numărat 565.000 de telespectatori pe minut.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Next Star este cea mai lungă emisiune a serii. A avut cifre sub joia trecută. Programul lui Dan Negru a fost după media pe interval pe prima poziţie la nivel naţional şi la oraşe. În privinţa publicului comercial, locul întâi a fost ocupat de Pro TV.

- La nivel naţional, Next Star a avut o medie pe interval de peste 1,4 milioane de români (cu 281.000 mai puţin decât joia trecută). După Antena 1, pe interval au fost Pro TV, cu peste 1,2 milioane şi Kanal D (peste 1,1).

- La oraşe, media NextStar a fost de 913.000 de telespectatori pe minut. Pe locul doi a fost Pro TV, cu aproape 666.000 de orăşeni.

- Ca şi săptămâna trecută, pe publicul comercial, Next Star rămâne pe locul doi, după Pro TV.

Intervalul Altă săptămână nebună (21.30-22.00):

Cel de-al doilea serial de joi de pe Pro TV – Altă săptămână nebună – are în continuare cifre sub Las Fierbinţi, dar a înregistrat cea mai mică scădere dintre toate cele patru producţii analizate (-53.000 de telespectatori). La nivel naţional şi urban, serialul Altă săptămână nebună i-a adus canalului Pro TV locul trei. În privinţa publicului comercial, serialul şi-a menţinut prima poziţie, câştigată săptămâna trecută.

- Pe naţional, Altă săptămână nebună a fost văzut de peste 1,3 milioane de români (cu 53.000 de telespectatori mai puţin faţă de joia trecută). Serialul de pe Pro TV a ocupat locultrei, după Kanal D, care a avut doar 5.000 de telespectatori mai mulţi.

- La oraşe, serialul a atras 672.000 de telespectatori. A fost pe locul trei, după Antena 1 şi Kanal D.

- Pe targetul comercial, Altă săptămână nebună a trecut pe primul loc, cu aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Audienţele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 22 mai

Audienţele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 22 mai

Audienţele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 22 mai

Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul serialului Altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Alta saptamana 22 mai

Citeşte şi:

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Am si eu o intrebare, atunci cand pe tv apar diferito prezentatori care spun ca o emisiunea a fost pe primul loc in audiente, se refera la comercial,? Deci, de fapt, asta conteaza, comercialul?

Trimite un comentariu

sus