
Romtelecom şi Cosmote, parte a aceluiaşi grup, se pregătesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunţă oficialii companiei.
Cu toate acestea comunicatul companiei nu precizează nimic despre brandurile sub care vor evolua cei doi operatori de telefonie. „Romtelecom şi Cosmote vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale”, au anunţat reprezentanţii companiei.
Paginademedia.ro anunţa la începutul acestei luni că Romtelecom a solicitat la OSIM înregistrarea mai multor sloganuri de campanie, unul folosit chiar de către T-Mobile la nivel internaţional, „Life is for sharing” (detalii AICI)
Pe de altă parte, numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucureşti, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate.
Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel. Serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand „T” va fi lansat, clienţii Romtelecom şi Cosmote România vor avea acces la noi oferte şi promoţii.
Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global.
Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială.
În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roNikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România: „Suntem cu adevărat mândri să aducem în România spiritul familiei Deutsche Telekom. Până acum, am mizat pe forţa şi reputaţia numelor îndrăgite, precum Romtelecom, COSMOTE şi OTE şi aceasta a fost fundaţia pentru evoluţia noastră rapidă şi sănătoasă. Sub amprenta Deutsche Telekom, unul dintre grupurile de top de telecomunicaţii integrate la nivel mondial, suntem şi mai puternici. Am parcurs un traseu extraordinar până acum, iar acesta este începutul unei noi şi palpitante ere.”
La cum sunt platiti cei de la call center nu prea ai ce asteptari sa ai de la ei. Oricum Cosmorom (devenit Cosmote) a adus un suflu nou pe piata de telefonie mobila, devenind un aliat al consumatorului de rand in lupta cu gigantii Connex si Orange. De abia dupa intrarea serioasa a Cosmote cei doi au inceput sa schimbe tarifele si sa ofere mai mult pentru ac bani.
Sa vedem in ce va consta rebranduirea Cosmote la nivelul planurilor tarifare ptr abonati si al extraoptiunilor pentru prepay.