
Deţinătorul site-ului www.clientineseriosi.ro, care conţine o listă neagră cu reclamaţii împotriva clienţilor care plasează comenzi online şi nu ridica coletul ramburs şi în care sunt afişate public o parte din datele personale ale aşa numiţilor 'clienţi neserioşi' a fost amendat cu 15.000 de lei de către Autoritatea Nationala pentru protectia datelor personale (ANSPDCP) potrivit HotNews.
În plus, autoritatea a dispus şi încetarea prelucrării datelor şi ştergerea datelor personale, colectate prin intermediul acestui site. Motivul: "omisiunea de a notifica autoritatea cu privire la prelucrarea datelor, prelucrarea nelegala a datelor cu caracter personal, neîndeplinirea obligaţiilor privind confidenţialitatea şi aplicarea măsurilor de securitate".
Iată exemplul unui „neserios”, prezentat pe site-ul în cauză:
„A comandat o pereche de adidasi la telefon, si a amanat de 3 ori livrarea coletului, timp de o saptamana, si nu a ridicat nici dupa o saptamana coletul, iar la telefon nu a mai raspuns deloc cand l-am sunat. Client foarte neserios, a trebuit sa platesc de 2 ori transportul la fan courier. Adaugat de iulia macis Magazin Online: http://olx.ro/oferta/ceas-barbati-hugo-boss-autentic-1512709-usa-ID20zKT.html Paguba in valoare de 52 Lei", se arata in descrierea unui astfel de caz, care vizeaza un client caruia i se afiseaza numele si prenumele, localitatea si o parte din numarul de telefon mobil.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Toata lumea vorbeste de societati comerciale dar noi "civilii" care suntem tepuiti de astfel de excroci ce facem, *** ?