Skip to main content

Agenţia Amaliei Năstase acuză Cosmote: aplicaţia Hai este identică cu o idee prezentată acum un an chiar în faţa operatorului. Ce spune Cosmote

 
Magenta
Magenta

Magenta

Publicitate

UPDATE. Agenţia GMP, cea care a realizat conceptul Hai, spune, într-o poziţie trimisă Paginademedia.ro, că "Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com". Punctul de vedere, în articol.

NOTIFICARE MAGENTA. Eventures, agenţia de PR a Amaliei Năstase, a trimis o notificare companiei Cosmote, care urmează, zilele acestea, să treacă la brandul T. Motivul: o aplicaţie de mobil.

Mai exact:

Compania Eventures spune că aplicaţia Hai!, lansată cu ocazia evenimentului de trecere la brandul T “este identică din punct de vedere concept, funcţionalitate şi scop cu ideea prezentată de către Eventures în luna aprilie a anului 2013”.

Chiar numele “Hai” a fost sugerat de Eventures, susţin cei de la compania Amaliei Năstase.

Detalii, în continuare. Ce spune Eventures:

"In primavara anului 2013, eventures s-a intalnit pentru prima oara cu operatorul de telefonie mobila Cosmote, in vederea incheierii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei retele de socializare pe care eventures o gandise si concepuse cu cateva luni inainte si pentru care cauta un partener.

In acest sens, in data de 30 aprilie 2013, eventures a transmis companiei Cosmote o prezentare detaliata privind conceptul proiectului si a purtat o serie de discutii cu reprezentantii companiei de telecomunicatii.

Intrucat discutiile nu au generat un raspuns de angajament din partea Cosmote, eventures a dezvoltat mai departe ideea cu fonduri si resurse proprii, sub denumirea de myprojekts si lansand-o in noiembrie 2013 pe www.myprojekts.com"

Un reprezentant al agenţiei Eventures a declarat pentru Paginademedia.ro că şi numele “Hai” a pornit tot de la ei. “După întâlnirea cu cei de la Cosmote, nu aveam un nume. Era, de test, facemceva.ro. După întâlnirea cu cei de acolo, chiar am spus, ok, HAI să facem ceva. De aici a rămas Hai”, a declarat oficialul Eventures.

"În data de 29 august 2014, Cosmote a lansat în cadrul campaniei de promovare al rebranding-ului sau sub umbrela Telekom, aplicatia Hai! - o aplicaţie de mobil identică din punct de vedere concept, funcţionalitate şi scop cu ideea prezentată de către eventures în luna aprilie a anului 2013", susţine Eventures.

Cosmote: "aplicaţia a fost achiziţionată de la un furnizor extern"

Contactaţi de Paginademedia.ro, reprezentanţii Cosmote au declarat că "în prezent facem cercetări" şi că "aplicaţia Hai! a fost achiziţionată de Cosmote de la un furnizor extern".

Declaraţia reprezentanţilor Cosmote:

"Ca urmare a întrebărilor dumneavoastră, în prezent facem cercetări în legătură cu acest subiect şi vom reveni cu informaţii în momentul în care vom avea o perspectivă clară asupra situaţiei.

La acest moment, vă putem comunica faptul că aplicaţia Hai! a fost achiziţionată de Cosmote de la un furnizor extern.

Aplicaţia Hai! face parte din campania de migrare către noul brand al Romtelecom şi Cosmote România, de pe 13 septembrie.

În ziua evenimentelor, aplicaţia va permite celor prezenţi să interacţioneze cu ceea ce se întâmplă pe scenă, indiferent că se află în respectivele locaţii sau la distanţă.

Cu acest prilej dorim să subliniem faptul că in toate acţiunile noastre menţinem o conduită etică şi profesională cu partenerii noştri.

La fel am acţionat şi în cazul de faţă, când am răspuns solicitării Eventures de a stabili o întâlnire pentru a clarifica situaţia, însă aceştia nu au aşteptat să discutam direct elementele pretinse în scrisoare, ceea ne determină să punem la îndoială buna lor credinţă."

Lansarea Hai de către Cosmote “pune într-o situaţie extrem de delicată” aplicaţia “my projekts”, spun cei de la Eventures.

Amalia Năstase:

myprojekts se afla în acest moment într-o situaţie extrem de delicată: în primul rând din cauza investiţiilor însemnate care s-au făcut până în prezent pentru realizarea platformei, iar în al doilea rând în raport cu viitorii parteneri şi investitori din SUA şi Marea Britanie, cu care reprezentanţii companiei au purtat discuţii pentru dezvoltarea şi lansarea reţelei la nivel internaţional.”

Ce este Hai!?

Potrivit prezentării de pe site, “Creezi evenimente pentru fiecare ieşire cu prietenii. Oricând ai chef să te vezi cu prietenii şi oricare e motivul întâlnirii voastre, de acum e simplu să le dai de veste. Deschizi aplicaţia Hai! Pe telefon, creezi un eveniment pentru ieşirea pe care o propui în care le explicit la ce te-ai gândit, alegi un loc şi setezi când anume vrei să înceapă şi să termine.

Pe site este dat ca exemplu “Antrenament fotbal pentru Cupa Tineretului”

Ce este MyProjects?

O platformă în care consumatorul final postează un eveniment offline la care vrea să participă, după care încearcă să găsescă, online, alţi parteneri.

Conceptul din prezentarea Eventures, aşa cum a fost făcută în faţa Cosmote, în încercarea de a-l atrage ca partener: “să spunem că vrei să mergi să joci fotbal, dar îţi lipsesc coechipierii. Postezi pe site şi începi să aduci prieteni pentru această activitate.”

GMP: "Nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com"

Agenţia GMP, cea care a realizat conceptul Hai, spune, într-o poziţie trimisă Paginademedia.ro, că "Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com".

Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising:

“Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com.
Site-ul respectiv pare un loc in care oameni care nu se cunosc pot crea proiecte, indiferent de tema si scop, in timp ce aplicatia mobila Hai! este o unealta de planificare si impartasire live a experientelor traite.
In acest moment ne aflam in plina campanie de teasing, prin urmare anumite functionalitati de interactiune ale aplicatiei nu pot fi dezvaluite, dar va putem spune ca nu au vreo legatura cu tema site-ului in discutie. Va invitam sambata in Bucuresti – Piata George Enescu, in Cluj- Piata Unirii si in Iasi- Esplanada Palatului Culturii sa descoperim impreuna ce putem face cu aplicatia Hai! in timpul evenimentului.”

Capturi din prezentarea conceputului Eventures făcută în faţa oficialilor Cosmote anul trecut (sursa: Eventures):

Screen shot 2014-09-10 at 5.26.35 PM

Screen shot 2014-09-10 at 5.27.32 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.15.29 PM

Din prezentarea aplicaţiei Hai! de pe site-ul oficial:
Screen shot 2014-09-10 at 6.06.25 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.06.49 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.07.16 PM

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Foarte buna argumentatia lui Didi. Felicitari!

    Daca ati sti ce minunata poate fi viata fara feisbuc!!!

    Eu nu primesc de la nimeni poze cu pisica, cu platoul cu mancare proaspat gatita, cu copilu', invitatii, ppt-uri cu intelepciuni de doi lei si filosofeli combinate cu peisaje si muzica, invitatii la evenimente, secreet si ponturi, glume, poze din vacanta, mobilizari la fapte mari, reclame tampite, promotii, nimic de genul asta!
    Si nici nu trebuie sa postez asemenea tampenii.
    Cat de mult timp imi ramane pentru viata reala!
    Ce fluvii de gunoi si nimicuri trec pe langa mintea mea fara sa mi-o polueze!

    Cum nu o sa am eu nicioata vreo aplicatie Cosmote cu care sa-mi chem prietenii!
    Cum o sa raman eu om si nu o sa fiu vreodata un cretin teleghidat de corporatii care creeaza nevoi.

    Nevoi si la propriu, si la figurat.
  • tipic oamenilor de toata minunea, nu intelegi nimic dar te bagi in seama... asta este o meserie, doar ca tu stii doar cele de acum 100 de ani, cand meseria era bratara de aur, cand oamenii lucrau 14 ore doar pentru ca asa trebuie. PS: Sunteti de toata minunea, tipic romanesc.
  • Din pacate in IT nu prea poti sa-ti protejezi produsele cu atat mai putin ideile. Eventures nu are nicio sansa sa primeasca ceva despagubiri.
  • Eu mi-am instalat aplicatia Hai! NU are nicio utilitate. Adica nu imi usureaza cu niic existenta. Acum daca e furata sau nu o sa fie mai greu de demonstrat.
  • sincer sa fiu, mi se par complet inutile ambele aplicatii... e vorba despre continua complicare a vietii cotidiene pe care diverse firme incearca sa o acrediteze ca fiind necesara. am o veste pentru voi: nu am nevoie de voi sa imi planificati timpul liber!

    vreau sa ma duc la fotbal, ok, ma duc. nuuuu, stai ca trebuie sa intri pe net sa te programezi... wtf? get lost, invatati o meserie si castigati bani cinstiti nu cu prostii din astea...

Trimite un comentariu

sus