Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef, depăşit la oraşe de serialul turcesc de pe Kanal D. Show-ul de pe Pro TV, pe primul loc la nivel naţional şi comercial

 
Juriu MasterChef
Juriu MasterChef

Juriu MasterChef

Publicitate

SURPRIZE. Show-ul MasterChef de pe Pro TV a condus audienţele la nivel naţional şi pe publicul comercial, dar a pierdut urbanul în faţa Kanal D. Pe de altă parte, Iadul Bucătarilor de pe Antena 1 a fost al doilea pe publicul comercial şi pe patru, la oraşe şi în toată ţara, pe intervalul emisiunii de pe Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa MasterChef de luni seara:

NAŢIONAL. Show-u de pe Pro TV a fost urmărit de 1,5 milioane de persoane din întreaga ţară, clasându-se pe primul loc în audienţe. Locul al doilea a fost al Kanal D, care a programat serialul Trădarea. Producţia a avut o medie de 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară. Antena 3 a fost a treia televiziune, în timp ce Antena 1 a fost pe patru.

URBAN. La oraşe a condus Kanal D, care a fost urmărit de 800.000 de persoane. Pro TV a avut cu MasterChef locul al doilea, fiind urmărit de 713.000 de persoane. Şi aici locul trei a fost al Antenei 3, în timp ce Antena 1 s-a situat pe patru, cu o medie de 447.000 de persoane.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a condus în audienţe, cu 467.000 de persoane, dublu faţă Antena 1, aflată pe locul doi.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.531.000 8,3 16,1
2 Kanal D 1.427.000 7,7 15,0
3 Antena 3 734.000 4,0 7,7
4 Antena 1 641.000 3,5 6,7
5 Prima TV 512.000 2,8 5,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 803.000 8,0 15,4
2 Pro TV 713.000 7,1 13,7
3 Antena 3 497.000 4,9 9,5
4 Antena 1 447.000 4,4 8,6
5 Romania TV 256.000 2,5 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 467.000 9,3 21,2
2 Antena 1 279.000 5,5 12,6
3 Kanal D 250.000 5,0 11,3
4 Antena 3 114.000 2,3 5,2
5 Prima TV 89.000 1,8 4,0

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Puneţi şi voi audienţa talk-shouw-urilor, măcar acum că e campanie electorală.
  • Acasa e deja mort. Au mutat Tanar si nelinistit e Acasa ca sa-l mai tina in viata. Dar culmea e ca Ruxandra Ion care a condus Acasa isi deschide propria si va difuza telenovele sudamericane si romanesti la care nu se va uita nimeni. Epoca acestora a apus.
  • Pacat ca romanii prefera nsite seriale musulmane, care mai sunt si prost facute. Dar nici Masterchef nu e mai breaz, dar macar vedem romani nu musulmani.
  • prea tarziu... Protv va pierde si nationalul din pacate. Trist
  • Cred ca Acasa va disparea in maxim 1 an ... e posibil totusi ca PRO-ul sa il rebranduiasca in altceva ... dar oricum vremea telenovelelor romanesti pe Acasa a apus ... nu vom mai vedea asa ceva ...
    PRO-ul a renuntat la orice format pentru acest post si momentan ruleaza doar cu telenovele in reluare de acum cativa ani ... nu cred ca mai sunt sanse sa se investeasca in el ...
  • Diferența e foarte mică dintre Antena 1 și Kanal D pe comercial . Nu e exclus să piardă și al doilea loc pe comercial
  • Explicatia e simpla. Multi telespecratori s-au uitat la dezbaterile politice.
  • e timpul ca Acasa Tv sa isi mai diversifice programul. Telenovele sud americane nu mai fac audiente ca inainte, iar Kanal D le fura tot publicul. Nu stiu dc Pro ul a hotarat sa il trateze ca pe un post de mana a doua cand anii trecuti cred ca depasea si Protv uneori in prime time cu telenovele romanesti.
  • Dar pe comercial (18-49) este o distanta cat China intre Pro TV si restul televiziunilor, iar Kanal D e abia pe locul 3.
  • Serialul asta a devenit un fel de Suleyman in primele sezoane,e frumos intr-adevar....

Trimite un comentariu

sus