Skip to main content

AUDIENŢE. Revelionul lui Dan Negru, cea mai cruntă bătaie luată de Pro TV de la Antena 1 în ultimii ani: audienţe de şase ori mai mari pentru Antena 1

 
Dan Negru Revelion 2015
Dan Negru Revelion 2015

Dan Negru Revelion 2015

Publicitate

AUDIENŢE REVELION. Antena 1 a bătut Pro TV într-o noapte cât nu l-a bătut anul întreg. Al 15-lea revelion prezentat  consecutiv de Dan Negru la Antena 1 a avut, la nivel naţional şi la oraşe, cifre de şase ori mai mari decât Pro TV, care anul acesta nu a avut un program special, ci a mers pe filme.

Pro TV a fost, pe intervalul 22.00-2.00, pe locul patru în topul audienţelor la nivel naţional şi la oraşe, fiind depăşit de Kanal D (locul doi după Antena 1, cu un revelion WowBiz) şi de TVR 1.

Ca de obicei în noaptea de revelion, un loc bun pentru Etno TV, mai ales la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion:

NAŢIONAL. În intervalul 22.00-2.00, Revelionul Starurilor – un concept gen Cu mască, fără mască, a avut o medie de 3,2 milioane de români în fiecare minut. Cota de piaţă: aproape 32%, ceea ce înseamnă că o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Revelionul prezentat de Dan Negru.

Antena 1 a fost pe prima poziţie, la distanţă de locul doi, Kanal D, cu 817.000 de români pe post. Topul a fost completat de TVR 1.

Cu filmul românesc America, venim şi cu concerte, Pro TV a fost pe locul patru, cu o medie de 550.000 de români, de şase ori mai puţin decât Antena 1.

URBAN. Diferenţe mari şi la oraşe între revelionul Antena 1 şi celelalte canale. Programul prezentat de Dan Negru a fost urmărit de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut, fiind urmat de Kanal D (361.000) şi TVR 1 (316.000).

Şi la oraşe, Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de telespectatori, de şase ori sub Antena 1.

COMERCIAL. Clasamentul audienţelor este diferit pe targetul comercial 18-49 de ani. Prima poziţie a fost tot a Antenei 1, cu o medie de 850.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut.

Pro TV a fost pe acest target pe locul doi, cu o medie de aproape 200.000 de telespectatori, de patru ori mai puţini decât Antena 1.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 3.248.000 17.5 31.6
2 Kanal D 817.000 4.4 7.9
3 TVR 1 741.000 4 7.2
4 Pro TV 546.000 3 5.3
5 TVR 2 413.000 2.2 4
6 ETNO 378.000 2 3.7
7 National TV 332.000 1.8 3.2
8 Antena 3 327.000 1.8 3.2
9 Romania TV 316.000 1.7 3.1
10 Antena Stars 245.000 1.3 2.4
11 Favorit TV 220.000 1.2 2.1
12 B1TV 141.000 0.8 1.4
13 Realitatea TV 137.000 0.7 1.3
14 Prima TV 137.000 0.7 1.3
15 Acasa 135.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.808.000 18 34.7
2 Kanal D 361.000 3.6 6.9
3 TVR 1 316.000 3.1 6.1
4 Pro TV 302.000 3 5.8
5 Antena 3 216.000 2.1 4.1
6 National TV 169.000 1.7 3.2
7 TVR 2 142.000 1.4 2.7
8 Romania TV 142.000 1.4 2.7
9 ETNO 140.000 1.4 2.7
10 Antena Stars 113.000 1.1 2.2
11 Acasa 85.000 0.8 1.6
12 Realitatea TV 81.000 0.8 1.6
13 Digi 24 78.000 0.8 1.5
14 Prima TV 76.000 0.8 1.5
15 Favorit TV 74.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 847.000 16.8 35.7
2 Pro TV 197.000 3.9 8.3
3 Kanal D 180.000 3.6 7.6
4 TVR 1 103.000 2 4.4
5 Antena 3 81.000 1.6 3.4
6 National TV 65.000 1.3 2.7
7 ETNO 58.000 1.2 2.5
8 Antena Stars 56.000 1.1 2.4
9 Acasa 52.000 1 2.2
10 Prima TV 45.000 0.9 1.9
11 Romania TV 42.000 0.8 1.8
12 TVR 2 36.000 0.7 1.5
13 Digi 24 35.000 0.7 1.5
14 B1TV 31.000 0.6 1.3
15 Realitatea TV 26.000 0.5 1.1

CIFRELE ANULUI TRECUT. Anul trecut, intervalul 22.00-2.00 a fost tot al Antenei 1. La Revelionul 2014, programul prezentat de Dan Negru a avut o medie de 2,9 milioane de români pe minut (15,4 rating şi 26,3 cotă de piaţă). La nivel urban, anul trecut Antena 1 a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori (15,3 rating). Cifrele din 2014, aici.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul, Expertul,
    ProTV pregateste pentru primavara lui 2015, The Farm, un nou reality show care a batut recorduri de audienta in tarile unde a fost difuzat.
  • Expertul, Expertul,
    @marian, Cred ca ProTV merita felicitari! in ultimii doi ani au avut revelioane fara urlatorii de manele, prezenti la kanal d si antenuta 1. Audientele ProTV sunt mici, dar pe antenuta 1 si kanal d a fost tiganie. cu tigani faci audienta, in 2009 tiganii de pe ProTV au batut revelionul lui dan negru de pe antenuta 1. Prefer ca ProTV sa ia bataie, dar sa ramana curat!
  • Expertul, Expertul,
    @ odojak, Scrii doar prostii! Inlocuitoarea money segall este Melanie Triebel, iar ProTV SA nu este anchetata. Sunt anchetati cei de la mediafax si ceva fosti manageri de la buftea.
  • Cristi Cristi
    Cred ca faci o confuzie. Lituanianul e cu cashul. Ron Lauder, care a fost primul val de cash a iesit din actionariat, iar oamenii lui care in ultimii ani au clacat managerial (Sirbu) au parasit si ei compania. Oricum fata de 2013 cine era pe pierdere, operatiunile din Romania sunt pe profit. Si cu 63% cota de piata in advertising reducerea costurilor operationale conteaza mai mult decit investitii aiurea.
  • pArA pArA
    Era de asteptat ... se pare ca mai avem nevoie de cativa ani buni , in care sa ne dezvoltam ca oameni ca sa intelegem anumite chestii ... si sa renuntam sa mai mancam aceiasi ciorba reincalzita , se pare ca trecutul inca ne da tarcoale si nu putem renunta la obiceiurile invechite ...
    Anyway , nu vreau sa ma lungesc prea mult , vreau sa subliniez un aspect :

    *) Pentru A1 , victoria asta e ca una la "masa verde" , practic au castigat ca nu au avut cu cine sa se bata ... 95% din progamele de pe celelate canale au nu au fost productii speciale de revelion , am avut filme, best-off-uri si concerte. Singurul progam cu care se poate spune ca a luptat e cel de pe TVR.

    De final as vrea sa mai spun , Felicitari A1 pt ratinguri si pt postacii felixieni un mesaj : "Savurati victoria asta cum trebuie , pt ca e posibil sa nu mai vedeti una ceva timp ... hmm ... hai sa zicem , pana la revelionul viitor ... " . V-am pupat ! ... si La Multi Ani !
  • Cristi Cristi
    Alin, business e business. O televiziune comerciala vinde un public financiar solvabil in grupuri tinta definite de catre clientii publicitari. Spectatorii fara bani sunt un public recunoscator, dar pina la urma ca business irelevant. Recunostinta fata de acestia si de preferintele lor ar trebui sa aiba posturile publice, pentru ca taxa TV o platesc toti. Iar cazul descris de tine mai sus - tinarul sarac ce iese in piata publica pe banii parintilor si se intoarce dupa ora 12 in familie devenind si el un telespectator are o problema mare pentru un post ca PRO - un asmenea "client" cind vine acasa nu pune mina pe telecomanda si trebuie sa inghita Corina Chiriac si Arsinel pentru banii de buzunar primiti.
  • Daniel Bitlan Daniel Bitlan
    Pe 26 decembrie :
    -Pro TV ( Las fierbinti ) = aprox. 3.000.000 urmaritori
    -Antena 1 ( Finala X Factor ) = aprox. 950.000 urmaritori
    Undee este valoare A 1? Ar fi in stare cei de la Antena 1 sa se laude cu audientele de la revelion si la Dumnezeu, noroc cu revelioanele ca doar acum sunt si ei "lideri", o sa vina si anul in care Pro Tv o sa castige chiar si de revelion !!! Succes Pro Tv
  • Daniel Bitlan Daniel Bitlan
    Macar acum sa se bucure si cei de la Antena 1 ca au fost peste Pro Tv, da recunosc sunt fidel Pro TV care este cel mai de calitate post de televiziune din Romania, dovada fiind si audientele pe care le face cu showurile de baza. Antena 1 reuseste de fiecare data prin aceste revelioane demodate sa ia ochii batraneilor care stau singuri in noaptea de revelion si pur si simplu nu au ce face, in timp ce Pro TV incearca sa aduca un suflu nou in materie de "revelioane". RESPECT PRO TV !!! pentru cel mai frumos concert in aer liber, la are au luat parte aproximativ 100.000 de oamneni simpli si educati !!
  • Cristi Cristi
    Bine ca tv-urile astea noi au optiuni diverse; eu mi-am facut singur revelionul, cu ajutorul unui hdd extern. :)
  • alinalin alinalin
    vad aici niste comentarii destul de partinitoare si deloc conforme cu realitatea..."tinereii au bani si merg la restaurante", gresit..conform datelor oficiale peste 25% dintre tinerii din romania nu-si gasesc un loc de munca, asa ca mare parte dintre ei au iesit tot pe banii "batranilor" parintilor...foarte multi tineri au iesit 1-2 ore on strada ptr focurile de artificii si eventual un spectacol oferit gratis de primarii(deci unde cheltuie bani?). apoi s-au intors la masa cum de altfel e normal, acasa, la parinti, prieteni(80% dintre romani au facut asta), si printre mancare, bautura , discutii amicale, au mai aruncat si cate un ochi la tv, asta nu inseamna ca au stat atintiti la tv. ca pro-tv-ul nu a dat 2 bani pe acest revelion, arata felul in care isi trateaza privitorii, cred ca cei care urmaresc programele si le umplu buzunarele cu bani tot anul, meritau un spectacol frumos pentru sfarsit de an,asa statia tv arata pretuirea pentru publicul sau, care in anumite momenye ale noptii se opreau si la tv.. marea supriza a serii este de departe tvr2, doar filme western toata seara/noaptea...surprinzator ca mai exista si oameni de calitate. sigur cei care au privit tvr2, nu au fost manelisti ci dimpotriva oameni scoliti si cu bani...
  • Daniel Arsenie Daniel Arsenie
    D-l Obae,
    Toata toamna audienta PRO TV-ul a maturat pe jos cu audienta Antenei1. Nu am vazut nici un titlu, la umilintele suferite de Antena 1, asemanator titlului din prezentul articol.
    Ai periat toate esecurile Antenei 1, ai facut sa para toate infringerile acestui post tv drept mari victorii.
    Impartialitatea d-voastra nu exista. Si nu inteleg de ce...
    Ma tot intreb daca nu ai intrat pe statul de plata al unui infractor ori incerci sa platesti niste polite altui trust.
  • dragos dragos
    ProTV a luat modelul occidental. Cate televiziuni de afara au avut revelioane. Da, Pro-ului ii convine sa piarda in prima si ultima zi din an, pentru ca oricum pe publicitari nu-i prea intereseaza revelionul. Mai vorbim peste 2-3 ani cand si Antena 1 o sa se convinga ca nu se merita sa mai investeasca in programe. Chiar, astia nu mai au alte idei in afara de masti, Vasile Murariu, Alexandru Arsinel si Stela Popescu?
  • Odojak Odojak
    Cu cine sa revina, mai ales cand a plecat si Mona, si ei n-au adus pe nimeni in loc? Au facut concedieri, apoi a plecat si Sarbu cu malaiul, apoi scandalurile de coruptie terminate cu arestari, crezi ca de revelion le mai ardea lor?
  • dudu dudu
    ProTV a gresit doar prin prisma filmului ales, desi chiar daca puneau un film de top nu stiu cati alegeau aceasta varianta, pentru o seara in care lumea de obicei se distreaza.
    FELICITARI pentru Legendele Toamnei de la 16.30.
  • iulia1 iulia1
    E bine si asa. Dar s-a difuzat si pe TVR HD si sigur aici a depasit Kanal D.

Trimite un comentariu

sus