Skip to main content

AUDIENȚE. Înmormântarea Mărioarei Zăvoranu a dat ratingurile peste cap: România TV, cel mai urmărit post TV aproape toată ziua. Antena Stars, locul patru cu funeraliile Live

 
AUDIENȚE. Înmormântarea Mărioarei Zăvoranu a dat ratingurile peste cap: România TV, cel mai urmărit post TV aproape toată ziua. Antena Stars, locul patru cu funeraliile Live
Zavoranu

Clasamente de televiziune atipice duminică, în ziua înmormântării Mărioarei Zăvoranu. Posturile care au abordat pe larg subiectul au fost în topul audienței, astfel că România TV a fost cel mai urmăit post TV din România, în intervalul 12.00-20.00 (când s-a terminat înmormântara), peste Pro TV și Antena 1.

Publicitate

România TV a avut primul loc și la nivel național, dar și la orașe. Antena Stars, postul căruia Oana Zăvoranu i-a cedat exclusivitatea funeraliilor (ca la meciurile de fotbal) a dat live înmortmântarea și a fost pe locul patru.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele zilei de duminică, în intervalul orar 12.00-20.00:

NAȚIONAL. România TV a fost cel mai urmărit post TV pe intervalul 12.00-20.00 (în care s-au desfășurat funeraliile). Postul de știri al lui Sebastian Ghiță a avut o medie în intervalul respectiv de 760.000 de români în fiecare minut. Locurile doi-trei au fost Antena 1 (744.000) și Pro TV (700.000).

Cu live de la funeralii, Antena Stars a fost pe locul patru cu aproape 400.000 media de audiență.

VÂRFURI. România TV a avut, între 14.00 și 15.00, vârfuri care s-au apropiat de un milion de români media pe minut. La Antena Stars (singurul post cu camere în cimitir), vârful a fost chiar ora înmormântării: 630.000 media de români pentru postul Intact între orele 1.00 și 20.00.

URBAN. Prima poziție și la orașe pentru România TV: 416.000 media de telespectatori în fiecare minut din intervalul 12.00-20.00. Clasamentul continuă cu Antena 1 și Pro TV.

Și la orașe, Antena Stars a fost tot pe patru (250.000 de persoane media).

COMERCIAL. Diferențe de clasament pe targetul între 18 și 49 de ani. Aici, Pro TV a fost pe primul loc (cu 223.000 medie), iar România TV a fost pe locul al treilea. Pe patru, Antena Stars.

Audiența posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Romania TV 761.000 4.1 10.8
2 Antena 1 744.000 4.0 10.6
3 Pro TV 701.000 3.8 9.9
4 Antena Stars 387.000 2.1 5.5
5 Antena 3 339.000 1.8 4.8
6 National TV 329.000 1.8 4.7
7 TVR 1 315.000 1.7 4.5
8 Kanal D 254.000 1.4 3.6
9 B1TV 208.000 1.1 2.9
10 Prima TV 183.000 1.0 2.6
11 Disney 124.000 0.7 1.8
12 TVR 2 123.000 0.7 1.7
13 Cartoon Network 111.000 0.6 1.6
14 Acasa 109.000 0.6 1.5
15 Realitatea TV 107.000 0.6 1.5
16 ETNO 101.000 0.6 1.4
17 Disney Junior 95.000 0.5 1.3
18 Digi 24 85.000 0.5 1.2
19 Boomerang 71.000 0.4 1.0
20 Pro Cinema 68.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Romania TV 416.000 4.1 11.1
2 Antena 1 387.000 3.8 10.3
3 Pro TV 367.000 3.6 9.8
4 Antena Stars 251.000 2.5 6.7
5 Antena 3 232.000 2.3 6.2
6 National TV 159.000 1.6 4.2
7 TVR 1 130.000 1.3 3.5
8 B1TV 127.000 1.3 3.4
9 Kanal D 115.000 1.1 3.1
10 Prima TV 95.000 0.9 2.5
11 Digi 24 71.000 0.7 1.9
12 Realitatea TV 68.000 0.7 1.8
13 Cartoon Network 60.000 0.6 1.6
14 Disney 60.000 0.6 1.6
15 Acasa 57.000 0.6 1.5
16 Disney Junior 53.000 0.5 1.4
17 Boomerang 51.000 0.5 1.4
18 TVR 2 48.000 0.5 1.3
19 Pro Cinema 43.000 0.4 1.2
20 Diva 37.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 223.000 4.4 14.6
2 Antena 1 179.000 3.6 11.7
3 Romania TV 106.000 2.1 7.0
4 Antena Stars 96.000 1.9 6.3
5 Prima TV 51.000 1.0 3.4
6 Kanal D 47.000 0.9 3.1
7 National TV 44.000 0.9 2.9
8 B1TV 42.000 0.8 2.7
9 Antena 3 39.000 0.8 2.5
10 TVR 1 39.000 0.8 2.5
11 Digi 24 37.000 0.7 2.4
12 Acasa 31.000 0.6 2.0
13 Realitatea TV 26.000 0.5 1.7
14 Boomerang 26.000 0.5 1.7
15 Pro Cinema 22.000 0.4 1.4
16 Disney Junior 21.000 0.4 1.4
17 Diva 20.000 0.4 1.3
18 AXN 18.000 0.4 1.2
19 TVR 2 17.000 0.4 1.2
20 History Channel 16.000 0.3 1.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Traim intr-o tara de iditoti . Lumea se inghesuie in cimitire sa vada mortul , in loc sa iasa in strada si sa protesteze fata de magariile impuse de guvern . Rtv( numai Romania tv nu-l poti numi .A dat dovada de o scarbosenie iesita din comun ( nici Antena Starv ( Stars ) nu a fost mai prejos ( CNA-ule fati dracului odata treaba )

Trimite un comentariu