Skip to main content

Antena Group explică pierderea financiară din 2014: marile formate şi transferul masiv de oameni de la Pro TV la Antena 1 s-au văzut în bilanţul contabil

 
sediul Intact
sediul Intact

Antena Group explică într-un comunicat evoluţia cifrelor financiare din 2014. De ce ieşit pe pierdere Antena 1? Marile formate ca Hell's Kitchen şi Dansează printre stele şi achiziţia masivă de vedete de la Pro TV şi-au spus cuvântul în bilanţul contabil.

Publicitate

„Antena Group a ales să investească în conţinut, prin achiziţia unor formate internaţionale de anvergură, precum şi în echipe de producţie şi nume de referinţă în televiziune”, a anunţat Antena Group într-un comunicat al Intact Media Group după publicarea rezultatelor financiare.

Compania de media a avut anul trecut o cifră de afaceri de 61 de milioane de euro, în creştere cu 8% faţă de 2013. Pe de altă parte, dacă în 2013 grupul care operează televiziunile Antena 1, Antena Stars, Euforia şi ZU TV a fost pe profit, anul trecut acesta a trecut pe pierdere. O pierdere de 13 milioane de euro pe care aceştia o explică prin investiţiile masive din anul trecut, în vedete, dar şi în producţii. 

Reamintim că în 2014 Antena Group a atras o serie de vedete dinspre Pro TV, printre care Horia Brenciu şi Ştefan Bănică (la X Factor), Mihai Petre şi cei trei Masterchefi (Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu şi Sorin Bontea). La aceştia se adaugă şi producătoarea Mona Segall şi echipa ei.

BILANŢUL principalelor televiziuni din România, AICI

La capitolul producţii noi, Antena Group a avut Hell's Kitchen, Dansează printre stele şi Poftiţi pe la noi. Pe lângă acestea, au mai avut şi emisiunile lor „tradiţionale”, X Factor, Te cunosc de undeva, Burlăciţa, Te pui cu blondele?, NextStar şi Mireasă pentru fiul meu.

„Obiectivul principal al anului 2015 rămâne atragerea unui număr cât mai mare de telespectatori din rândul publicului comercial, obiectiv ce presupune, în continuare, investiţii importante în conţinut. Antena 1 pregăteşte pentru această toamna şase show-uri spectaculoase de prime time, dintre care trei în premieră absolută.”, mai anunţă grupul de televiziune.

În acelaşi comunicat, Camelia Voiculescu, acţionar Intact Media Group reaminteşte că grupul a plătit la stat 20 milioane de euro în ultimul an. 

În afara Antena Group, cifrele celorlalte companii media din grupul Intact sunt pe plus. Datele financiare, în continuare:

Grupul Media Camina, entitatea care deţine licenţele Radio ZU şi Romantic FM, a avut un profit net de 647.000 euro, în creştere comparativ cu 2013.
Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat, în 2014, la 6.750.000 de euro.

Convergent Media, firma care editează Gazeta Sporturilor, a înregistrat profit (199.000 de euro), cifra de afaceri ridicându-se la 6.402.000 euro, în contextul unei pieţe de print cu venituri din ce în ce mai reduse.

Intact Media Academy, şcoala de televiziune a Grupului, a înregistrat o cifră de afaceri a atins 567.000 euro.

Antena 3, operată de societatea Antena 3 SA, a avut în 2014 profit, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

viewscnt

Comentarii

  • Falimentul scrie pe ei,daca 3-4 ani mai au astfel de rezultate marete!
  • […] „Antena Group a ales să investească în conţinut, prin achiziţia unor formate internaţionale de anvergură, precum şi în echipe de producţie şi nume de referinţă în televiziune”, a anunţat Antena Group într-un comunicat al Intact Media Group după publicarea rezultatelor financiare, potrivit paginademedia.ro. […]
  • ha, ha, ha.... doamne, cat de prost poti sa fii? si pe deasupra sa o si spui in gura mare, ha, ha ...

Trimite un comentariu

sus